کد خبر: 224079
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
بنتلی بنتیگا

بنتلی ادعا می‌کند قوای‌محرکه 12سیلندری که روی نسخه بنتیگا اسپید نصب شده، توسعه یافته است

به گزارش «اخبار خودرو»، اخیرا نسخه بنتلی بنتیگا اسپید 2020 معرفی شد. این کمپانی با نصب همان پیشرانه معروف 12سیلندر دبیلو بر این موضوع که در سال 2020 از قوای‌محرکه 12سیلندر در محصولاتش استفاده خواهد کرد، مهر تاییدی زد.

مهندسان کمپانی بنتلی این پیشرانه 12سیلندر دبیلو شکل به حجم6لیتری قدرتمند را دستخوش تغییرات قرار داده‌اند که با وجود اصلاحاتی که روی موتور انجام گرفته و با توجه به نصب سیستم تویین‌توربوشارژ در مدل بنتیگا اسپید، قدرت به 626اسب‌بخار و گشتاور حداکثر به 900نیوتون‌متر رسیده است.

همچنین در کنار اصلاحات پیشرانه حجیم یک سیستم 48ولتی الکتریکی موسوم به سیستم کنترل فعال غلتشی الکتریکی روی این خودرو اس‌یووی لوکس نصب شده تا سواری باکیفیت‌تر و پایداری بالایی داشته باشد.

از سویی کمپانی بنتلی ادعا می‌کند قوای‌محرکه 12سیلندری که روی نسخه بنتیگا اسپید نصب شده، توسعه یافته است. منظور از این توسعه یافتن، ری‌دیزاین و بهینه‌سازی توربوهای دوقلو است که روی پیشرانه نصب شده‌اند و با هماهنگ‌شدن گیربکس 8سرعته اتوماتیک شتاب اولیه صفر تا 100 کیلومتر برساعت را به 3.9ثانیه رسانده‌اند.

نکته جالب در تغییرات اساسی بنتیگا اسپید، سیستم ترمزگیری است که تا هزار درجه سانتی‌گراد و گشتاور 6هزار نیوتون‌متری را با وجود ساختار سرامیکی تحمل می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

آخرین اخبار