کد خبر: 224092
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
مری بارا

کارخانه رود بزرگ لنسینگ، چهارمین کارخانه‌ای است که مری بارا طی هفته گذشته از آن‌ها بازدید کرده و در جریان ارتقای سطح کاری آن‌ها قرارگرفته است.

فقط فورد نیست که روی تولید شاسی‌بلندهای بیشتر تاکید دارد. خط تولید جنرال‌موتورز در منطقه دلتای شهر لنسینگ از ایالات میشیگان نیز برای تولید حجم بیشتری از این خودروها در برنامه بلندمدت نسل کراس‌اوورهای این گروه مشارکت خواهد داشت.

مری بارا، مدیرعامل این گروه خودروسازی روز دوشنبه اعلام کرد که در این کارخانه ۳۶میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد شد تا حجم تولید شاسی‌بلندهایش افزایش پیدا کند. در این کارخانه بیوک انکلیو و شورولت تراورس تولید می‌شود که هر دو از کراس‌اوورهای شاخص گروه هستند.

در حال حاضر ۲۹۰۰نفر در این سایت مشغول هستند که پس از به نتیجه رسیدن سرمایه‌گذاری‌ها، به این رقم ۲۶۰۰نفر دیگر نیز اضافه می‌شوند.

کارخانه رود بزرگ لنسینگ، چهارمین کارخانه‌ای است که مری بارا طی هفته گذشته از آن‌ها بازدید کرده و در جریان ارتقای سطح کاری آن‌ها قرارگرفته است. این درحالی است که خانم بارا پیش از آغاز سال نو خبر از احتمال بسته شدن ۴ کارخانه از این گروه به خاطر کاهش سودآوری در آن‌ها داده بود. البته هنوز هم برنامه توقف تولید در مناطقی همچون وجتین پابرجا است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =