کد خبر: 224104
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

امسال مراسم جوایز طراحی آلمان در فرانکفورت برگزار شد و در رده وسایل نقلیه مسافری، فولکس‌واگن توآرگ توانست بالاترین افتخار و جایزه طراحی را از آن خود کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،این کراس‌اوور لوکس آلمانی از سوی بخش عمده‌ای از کارشناسان مورد تحسین قرار گرفته است. پرچم‌دار فولکس‌واگن به لطف طراحی بدون زمان و کاربردی، کابین شیک و با تکنولوژی بالا و فاکتورهای سرگرم‌کننده، موفق به کسب این جایزه ارزشمند شده است.

طبق اعلام داوران، فولکس‌واگن با نسل سوم توآرگ در همه قسمت‌ها طراحی ظریف و بدون زمانی را ارائه کرده که از لحاظ فرم و تکنولوژی مطلوب است و به‌خوبی ویژگی‌های کلاسیک فولکس‌واگن را به تصویر کشیده است. این کراس‌اوور فوق‌العاده، پکیجی هماهنگ از توجه به جزئیات و کیفیت چشمگیر را در طراحی جمع‌وجوری ارائه کرده است. این خودرو خانوادگی بی‌نقص و از همه لحاظ چشمگیر و سرگرم‌کننده است. 
رئیس بخش طراحی فولکس‌واگن، کلاوس بیشاف نیز گفته است: «توآرگ از شخصیتی صمیمی برخوردار است و نیازی به اثبات خود ندارد. ما این شخصیت حاکم و سلطه‌گرای توآرگ را که بر پایه آرامش و سادگی آن استوار است، در نسل جدید تکمیل کرده‌ایم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =