کد خبر: 224111
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
خودروسازی کارمانیا

شرکت خودروسازی کارمانیا براساس رای هیات داوران شانزدهمین جشنواره تولید ملی، توانست نشان افتخار «تولید ملی، افتخار ملی» را دریافت کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، نیل به اهداف بزرگ حاصل کوشش مدیران، متخصصان و صنعتگرانی است که در راستای درخشش هرچه بیشتر تولیدات ملی، شبانه‌روز در تلاش هستند. پس از کسب مقام‌های برتر در رده‌های کیفی و رضایت‌مندی مشتریان از سازمان‌ها و موسسات مرجع، شرکت خودروسازی کارمانیا موفق شد در روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در شانزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی نشان «تولید ملی، افتخار ملی» را به‌عنوان واحد برتر «صنایع وسایل نقلیه موتوری» از آن خود کند. کسب نشان «تولید ملی، افتخار ملی» قطعا گام‌های شرکت خودروسازی کارمانیا را درراستای تولید خودروهایی سرزنده، ارزنده و سربلند از هر جهت استوارتر خواهد کرد تا در شرایط جنگ اقتصادی فعلی با افزایش اشتغال‌زایی در منطقه محرومی چون بم، خودروهای بی‌رقیب در هر زمینه‌ای را به دست مشتریان برساند. کارخانجات و خطوط تولید محصولات شناخته ‌شده خودروسازی کارمانیا تنها در ۷ ماه و ۱۳ روز ساخته شدند تا در این زمینه رکورد تازه‌ای ثبت شود. این شرکت خودروسازی خصوصی پس از گذشت چهار سال به جایگاهی دست یافته که برای بسیاری از برندهای دیگر دست نیافتی است. نشان «تولید ملی، افتخار ملی» و برگزیده ‌شدن به‌عنوان واحد برتر «صنایع وسایل نقلیه موتوری» اثبات کرد رویاهایی که ساخته می‌شوند، دست‌یافتنی هستند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نجات ایران IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    مگه خودروهای چینی را واردات و مونتاژ نمیکند؟ پس کدام تولید ملی و افتخار ملی دروغگوهای وقیح بی شخصیت بی آبرو؟ لعنت و نفرین و ....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =