کد خبر: 224139
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
فورد GT 2000

به‌تازگی یکی از تیونرهای آمریکایی نسخه‌ ویژه‌ای از سوپراسپرت محبوب فورد را معرفی کرده که از 2000اسب‌بخار قدرت برخوردار است.

به گزارش «اخبار خودرو»،فورد جی‌تی یکی از مدل‌های محبوب و اسپرت شرکت فورد محسوب می‌شود که نسل اول آن در سال ۲۰۰۵ معرفی شد.

حداکثر سرعت سوپراسپرت فورد جی‌تی حداقل ۳۳۰کیلومتر در ساعت بوده و در ۳.۵ ثانیه از صفر به‌ سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. فورد از نسل قبلی جی‌تی فقط ۴۰۳۳ دستگاه تولید کرد که ۲۰۲۲ دستگاه از آن‌ها در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۱۱ دستگاه در سال ۲۰۰۶ تولید و به‌سرعت نیز فروخته شدند. 
قیمت فورد جی‌تی در سال ۲۰۰۶ برابر با ۱۵۰هزاردلار بود. چندی پیش یک شرکت تیونر آمریکایی مستقر در فلوریدا دو بسته ارتقای عملکرد برای این خودرو در نظر گرفت. با استفاده از این ارتقا صورت‌گرفته در فورد جی‌تی مدل ۲۰۰۶، قدرت خروجی آن به بیش‌از ۲۰۰۰ اسب‌بخار رسیده است. 
در مرحله اول با نصب تجهیزات جدید شامل منیفولد ورودی تیتانیومی و سیستم اگزوز جدید که بین ۳۵ تا ۴۲هزاردلار قیمت دارد، قدرت خروجی موتور به رقم ۹۷۵ اسب‌بخار می‌رسد و ۸۵۰ اسب‌بخار را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. باید به این نکته توجه کرد که ارتقاهای صورت‌گرفته در این خودرو طبق روال استاندارد و قانونی است، بنابراین فورد جی‌تی به‌راحتی می‌تواند در مسابقات سرعت ۴۰۰ و ۸۰۰ متر شرکت کند. این شرکت تیونینگ آمریکایی رقم نهایی این به‌روزرسانی را اعلام نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =