کد خبر: 224149
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
نیسان لیف

نسخه‌های محدود 3.Zero e+ با باتری‌های جدیدشان ۳۸۴ کیلومتر راه می‌روند که این رقم نسبت به نسخه‌های معمولی افزایش ۱۰۰کیلومتری را نشان می‌دهد

به گزارش «اخبار خودرو»، باوجوداینکه تا به امروز نسخه‌های اصلی نیسان لیف که با باتری‌های 40kWh ساعتی عرضه‌شده بودند، بیشترین سهم از بازار را داشتند، آمارها نشان می‌دهند که روند صعودی نسخه‌های قوی‌تری که به‌تازگی معرفی‌شده و به باتری‌های 62kWh مجهز شده‌اند، بسیار امیدوارکننده است. به‌این‌ترتیب این احتمال وجود دارد که تمرکز نیسان روی تولید نسخه‌های قوی‌تر برود و نسخه‌های پایه نیز آمار فروش کمتری داشته باشند.

نسخه‌های محدود 3.Zero e+ با باتری‌های جدیدشان ۳۸۴ کیلومتر راه می‌روند که این رقم نسبت به نسخه‌های معمولی افزایش ۱۰۰کیلومتری را نشان می‌دهد.

کن رامیرز، مدیر فروش و بازاریابی نیسان به اتوکار گفته است که بیش از هزارسفارش از این خودرو در روز اول پیش‌فروش ثبت شد و این درحالی است که ظرفیت درنظر گرفته‌شده برای کل اروپا طی سال جاری ۵‌هزار دستگاه و رقم مورد تعهد تا میانه ماه ژانویه برابر ۳‌هزار دستگاه بوده است.

به گفته او پیش‌فروش این نسخه با سرعت بسیار زیادی به‌پایان رسید و باعث شد پیش‌بینی‌های جدیدی برای حجم کلی تولید این خودرو تعریف شود.

رامیرز به این اشاره نکرده است که تعداد پیش‌فروش شده برابر چه رقمی است ولی پیش‌بینی کرده که طی سال ۲۰۱۹ نسخه‌های عادی با باتری‌های ۴۰‌کیلووات‌ساعتی، کماکان پرفروش‌ترین مدل باشند. البته این شرایط شاید در سال ۲۰۲۰ تغییر پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =