کد خبر: 224151
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
سرمایه‌گذاری مشترک ب‌ام‌و و دایملر

ب‌ام‌و و گروه دایملر بالاخره جزئیات همکاری مشترکشان را برای تاسیس پنج جوینت‌ونچر در زمینه‌های هم‌سفری (Free Now)، اشتراک خودرو (Share Now)، شارژ خودروهای برقی (Charge Now)، پارک کردن خودرو (Park Now) و ارائه مولتی‌مدیا (Reach Now) به مشتریان منتشر کردند.

به گزارش «اخبار خودرو»، این دو خودروساز آلمانی مجموعا بیش‌از ۱میلیارد یورو (معادل ۱میلیاردو۱۳۰میلیون‌دلار) برای توسعه این سرویس‌ها در سطح بین‌المللی کنار خواهند گذاشت. در حال حاضر مجموع مشتریانی که می‌توانند از پنج سرویس ذکر شده استفاده کنند، به ۶۰میلیون نفر می‌رسد و گروه دایملر می‌خواهد سودآوری و توسعه این زیرساخت‌ها با همکاری ب‌ام‌و به صورت مشترک انجام شود.

در حال حاضر سرویس شارژ نَو ۱۰۰هزار ایستگاه شارژ در ۲۵کشور مختلف دارد که باعث شده به بزرگترین تامین‌کننده ایستگاه شارژ تبدیل شود. درمورد پارک نَو نیز می‌توان گفت که توانسته ۳۰میلیون مشتری را در سراسر اروپا و آمریکای شمالی به خود جذب کند.

فری نَو به عنوان سرویس هم‌سفری در حال حاضر ۲۱میلیون مشتری در اروپا و آمریکای لاتین دارد که برای خدمت‌رسانی به آن‌ها ۲۵۰هزار راننده به استخدام درآمده‌‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =