کد خبر: 224161
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
تیگو ۷

قیمت خودرو تیگو ۷ با قیمت خودرو های توسان یا اسپورتیج کار کرده دارای یک لکه رنگ برابری می کند، اگر قرار بر این باشد که بین خودرو های ذکر شده از نظر کیفیت و بهره بری و قیمت و سایر موارد خوردویی انتخاب گردد، باید اطلاعاتی درباره ی هر کدام از آن ها به دست آورد

خودرو تیگو ۷ از بروز ترین محصولات چری  می باشد که خرید و فروش آن به دلیل ویژگی های جذاب رونق خوبی در بازار خودرو دارد. خودرو تیگو ۷ دارای رینگ های ۱۸ اینچی است. یکی از نکات مورد توجهی که در این مدل خودرو وجود دارد حذف شدن رکاب و گلگیر از بیرون خودرو می باشد، به این منظور که هنگامی که از بیرون به خودرو نگاه می کنیم رکابی در ماشین مشاهده نمی کنیم و زمانی که درب خودرو را باز می کنیم متوجه این موضوع می شویم و رکاب را مشاهده می کنیم، می توان گفت درب خودرو انقدر بزرگ است طوری که رکاب را به طور کامل پوشانده و اثری از رکاب در بیرون خودرو نمی باشد که باعث شده جذابیت و عایق تر بودن خودرو شده است.

قیمت خودرو تیگو ۷ با قیمت خودرو های توسان یا اسپورتیج کار کرده دارای یک لکه رنگ برابری می کند، اگر قرار بر این باشد که بین خودرو های ذکر شده از نظر کیفیت و بهره بری و قیمت و سایر موارد خوردویی انتخاب گردد، باید اطلاعاتی درباره ی هر کدام از آن ها به دست آورد. توسان یا اسپورتیج ۱۵۸۰ کیلو گرم وزن دارد که خودرو تیگو ۷ حدود ۱۱۰ کیلو گرم وزن آن کمتر از ماشین های ذکر شده می باشد. خودروهای اسپورتیج یا توسان قادر به تولید ۱۷۵ اسب بخار قدرت هستند، اما از لحاظ شتاب و گشتاور قطعا تیگو ۷ چالاک تر و چابک تر بودن خود را می تواند ثابت کند و کاملا شتاب را می توان در این خودرو حس کرد که بخش زیادی از این شتاب را مدیون گیربکس دوآل کلاج هست _ دو کلاجِ ای که باعث شده است سرعت تعویض دنده ها افزایش پیدا کند و از طرفی اصطحلاک نیرو و هدر رفت نیرو کاملا کاهش پیدا کند_ پس اگر بنا به انتخاب بین خودرو ها باشد تیگو ۷ چری می تواند برتری خود را اعلام کند.

تعداد خطوط شکسته روی درب عقب خودرو وجود دارد که طراحی قالب خطوط شکسته روی درب، کار بسیار دشواری است اما بسیار جذاب و ساده می باشد. قسمت عقب خودرو ds 6 به صورت مینیمال طراحی شده است، درب صندق عقب در حین سادگی از جذابیت خاصی برخوردار است و دارای لوگوی ساده ای می باشد، در خودرو تیگو ۷ نیز می توان چنین چیزی را مشاهده کرد نه شباهت به طور کامل و کپی گرفته از خودرو ds 6 اما ذهنیت فکری طراح به آن سمت سیر داشته که در حین سادگی جذاب باشد.

سقف خودرو تیگو ۷ دارای سیستم پاناروما می باشد که قابلیت باز شدن را دارد. در سقف خودرو تیگو۷ ، پیچ وجود دارد و شخصی که داخل ماشین قرار دارد آن دکمه را اختصاص می دهند به سقف پاناروما خودرو، در صورتی که پیچ روی سقف خودرو مربوط به روشن و خاموش کردن چراغ سقف می باشد. اما برای سقف پاناروما کنار پیچ، ۴ دکمه وجود دارد که دو دکمه به منظور باز و بسته کردن سایه بان است و دو دکمه دیگر مربدط به شیشه این سقف می باشد. در بین دو دکمه ی گرم کن صندلی ها پیچی وجود دارد که متاسفانه امکان چرخش در آن وجود ندارد و در اثر فشار ممکن است آسیب ببیند، که هدف طراح از وجود این پیچی شکل، اختصاص دادن آن به تنظیم سیستم دو دیفرانسیل خودرو بوده است که تا به حال کمپانی چری برای اتاق خودرو تیگو ۷ و امثال آن، سیستم دو دیفرانسی معرفی نکرده است. اما با توجه به وجود پیچی قطعا این کمپانی قصد اضافه کردن سیستم دو دیفرانسیل را دارد.

خودرو تیگو 7 مناسب برای اشخاصی می باشد که طبیعت گردی را دوست دارند که این اشخاص برای خرید و فروش تیگو 7 می توانند به بخش خرید خودرو سایت دیوار که هم اکنون بزرگ ترین مرجع درج آگهی رایگان است مراجعه کنند.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =