کد خبر: 224234
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
مرسدس‌بنز GLC 2020

کمپانی مرسدس‌بنز قصد دارد نسخه جدید مرسدس GLC  2020 را در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 به بازار معرفی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،این شاسی‌بلند آلمانی با ظاهر متفاوت و فن‌آوری‌های بیشتر برای بازار اروپا و آمریکا ارائه خواهد شد.

شاسی‌بلند GLC کلاس، جدیدترین محصول مرسدس‌بنز با سیستم MBUX است که شامل مجموعه داشبورد دیجیتال و صفحه‌نمایش سیستم اطلاعاتی و سرگرمی می‌شود و بخش زیادی از فضای داشبورد را پوشش می‌دهد. گزینه‌هایی شامل عناصر جدید و زیبا با طرح رنگ‌های مختلف، ظاهری جذاب به فضای داخل کابین اضافه می‌کنند. غربیلک فرمان چندمنظوره اصلاح‌شده اکنون دارای دکمه‌های جدیدی برای استفاده از سیستم اطلاعاتی و سرگرمی است. خریداران در ایالات متحده می‌توانند بین مدل‌های محرک عقب GLC 300 و تمام‌چرخ‌محرک GLC 300 4Matic یکی را انتخاب کنند. 
هر دو مدل‌ دارای پیشرانه چهارسیلندر ۲لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۵۵‌اسب‌بخار هستند. جعبه‌دنده اتوماتیک ۹سرعته تنها گزینه‌ موجود در سیستم انتقال قدرت برای آن‌ها به‌شمار می‌رود. 
در اروپا دو گزینه با سوخت بنزینی وجود دارد و هر دو از فن‌آوری نیمه‌‌هیبرید ۴۸ولت استفاده می‌کنند که البته در نسخه آمریکایی قرار نمی‌گیرد. مدل پایه GLC 200 4Matic قادر خواهد بود ۱۹۴اسب‌بخار قدرت تولید کند، درحالی‌که مدل GLC 300 4Matic دارای ۲۵۵ اسب‌بخار قدرت است. علاوه‌بر این ۳ گزینه دیزلی نیز وجود دارد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =