کد خبر: 224257
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
تصاویر رسمی CLA شوتینگ‌بریک

ودرو یادشده تا چندروز دیگر در نمایشگاه ژنو 2019 رونمایی خواهد شد. شاید این رندر نیز به‌عنوان تصاویر رسمی CLA شوتینگ‌بریک محسوب شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،این خودرو را آمریکایی‌ها نمی‌توانند بخرند. با توفانی که کراس‌اوور و شاسی‌بلندها به راه انداخته‌اند، ما از دیدن دومین نسل مرسدس‌بنز CLA کاملا خوشحال هستیم، هرچند این خودرو واقعا محصول جهانی نخواهد بود. طراحان صنعتی جهان خودرو نظر خود درباره CLA شوتینگ‌بریک را با انتظار رندری از آن اعلام کرده اند.

خودرو یادشده تا چندروز دیگر در نمایشگاه ژنو 2019 رونمایی خواهد شد. شاید این رندر نیز به‌عنوان تصاویر رسمی CLA شوتینگ‌بریک محسوب شود چراکه معتقدیم این تصویر کاملا مشابه نسخه واقعی CLA شوتینگ‌بریک خواهد بود چراکه قرابت‌های زیادی با نسخه استاندارد این خودرو دارد. منبع الهام طراحان برای انتشار رندر یادشده خودرو CLA 250 Orange Art AMG Line بوده اما عناصر نارنجی‌رنگ بدنه جای خود را به عناصر سفیدرنگ داده‌اند تا ظاهر مرسوم‌تری ایجاد شود. مرسدس نیازی به نگرانی درباره رقبا ندارد زیرا این خودرو رقیب مستقیمی نخواهد داشت، حداقل در کلاس لوکس‌ها که این‌گونه است. خودرو کاملا فول کیا پروسید GT می‌تواند جایگزین معقول‌تری برای افرادی باشد که اهمیت زیادی به نوع برند نمی‌دهند و البته نمی‌خواهند هزینه گزافی برای خرید یک شوتینگ بریک بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =