کد خبر: 224305
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
آزرا2019

شرکت کرمان‌موتور از روز گذشته فروش نقدی هیوندای النترا ۲۰۱۸ و هیوندای آزرا ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نیز آغاز کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، بخشنامه این طرح در وب‌سایت رسمی این شرکت منتشر نشده است اما برخی نمایندگی‌های کرمان‌موتور با انتشار بخشنامه فروش این دو محصول، خبر از فروش نقدی با موعد تحویل 60روزه داده‌اند.

براساس بخشنامه‌های موجود، قیمت حدودی هیوندای النترا وارداتی ۲۰۱۸ را با احتساب هزینه‌های شماره‌گذاری و بندهای مرتبط به آن، ۴۱۹میلیون‌تومان اعلام شده و همچنین قیمت هیوندای آزرا ۲۰۱۹ نیز با مخارج شماره‌گذاری به صورت تقریبی ۷۴۸‌میلیون‌تومان است اما بهای خالص نیز ۷۱۳میلیون‌تومان اعلام می‌شود.

آزرا2019 نیز ارزش خالص ۸۱۳میلیون‌تومان را دارد و با احتساب هزینه شماره‌گذاری، قیمت آن حدود ۸۴۸میلیون‌تومان خواهد بود. شرکت کرمان‌موتور در این بخشنامه اعلام کرده است تمام خودروهای مذکور را طی ۶۰ روز کاری به دست مشتریان خواهد رساند. البته این بخشنامه تا بیستم ماه جاری دارای اعتبار خواهد بود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    2 0
    این مملکت همه دست به دست هم داده ایم که ارزش پول ملی به پایین ترین حد ممکن برسونیم. و کسی هم پاسخگو نیست. وگرنه این خودرو چرا باید بجای اینکه ۳۰۰ یا نهایت ۴۰۰میلیون قیمتش باشه حدود یک میلیارد قیمت بخوره.
  • جواد IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    3 0
    ... یک ساله از ما پول گرفتن ماشین ندارن بدن حالا فروش نقدی زدن
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    2 0
    شاید به ریال ارزش خرید داشته باشند اما به تومان مفت نمی ارزند به نظرم پولی که بابت این خودروها از مردم بدبخت میگیرند حرام است حرام
  • قدرت اله FR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
    0 0
    جه عرض كنم !!! نميتونم صحبت كنم . واقعا چرا ؟ چرا بايد از ارزش پول ملي اين همه كاسته شود كه يه خودروي دويست ميليوني را بايد حدود يك ميليارد خريد ؟ هيچوقت ما و امثال ما نميتونيم سوار اين خودروها شويم ! باميد روزي كه هر ابراني بتواند به ارزوي خود برسد. ، هر چند از نظر بعضي ها ارزوي بزرك و دست نيافتني باشه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =