کد خبر: 224316
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
بنز CLS 2019

در این روزها که ممنوعیت واردات خودرو موجب محدود شدن بازار کشور و نداشتن تنوع در محصولات‌شده، شنیدن خبر ورود یک خودرو خاص به کشور آن هم به‌صورت گذرموقت، موجب خوشنودی علاقه‌مندان به خودرو شده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، اوایل هفته‌جاری تصاویری از ورود نسل جدید مرسدس‌بنز CLS به کشور در فضای مجازی منتشر شد که سروصدای زیادی را به‌پا کرده است. در این روزها که ممنوعیت واردات خودرو موجب محدود شدن بازار کشور و نداشتن تنوع در محصولات‌شده، شنیدن خبر ورود یک خودرو خاص به کشور آن هم به‌صورت گذرموقت، موجب خوشنودی علاقه‌مندان به خودرو شده است. 
نکته قابل‌توجه درخصوص این خودرو این است که تنها چندماه از  معرفی و عرضه آن می‌گذرد. درواقع باید گفت نسل جدید مرسدس‌بنز CLS نه‌تنها در ایران، بلکه در دنیا خودرویی خاص و جدید بوده که علاقه‌مندان به آن برای دیدنش لحظه‌شماری می‌کنند. این خودرو که در ابتدا وارد شهر تبریز شد، درحال‌حاضر به شیراز منتقل و در خیابان‌های این شهر رویت شده است. البته اطلاعات دقیقی درخصوص نحوه واردات و مدت زمان تردد این خودرو منتشر نشده است. 
کوپه مرسدس‌بنز CLS کلاس ۲۰۱۹ یکی از جدیدترین محصولات جذاب غول خودروسازی آلمانی است که در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس امسال رونمایی شد. مرسدس‌بنز CLS جدید با پیشرانه خطی
 ۶ سیلندر و قدرت تولیدی ۳۶۲ اسب‌بخار، همراه  ۵۰۰ نیوتون‌متر گشتاور در مقایسه با مدل قبلی با ۳۲۹ اسب‌بخار قدرت و  ۴۸۰‌نیوتون‌متر گشتاور قدرتمندتر شده است. 
حداکثر قدرت در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور در ۱۶۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌شود. یک جعبه‌دنده اتوماتیک ۹سرعته، قدرت پیشرانه را به محور عقب یا هر چهار چرخ ارسال می‌کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدحمیدرضا باب الحوائجی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
    0 0
    مثل همیشه مشخصات فنّی مرسدس بنز بسیار عالی و برای علاقه مندان، بسیار جذاب هست. اما من فکر می کنم علی رغم بنز بودن، جذابیّت بصری نسل های قبلی رو نداره. نمی خام بگم زشت هست یا زیبا، چون من کارشناس طراحی نیستم. زیبایی از نظر مهندسی با زیبایی از نظر عموم مردم تفاوت زیادی داره. من فقط میگم با اینکه با ابهته، اما نسل های قبلی جذابیت بیشتری داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =