کد خبر: 224340
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
اشکودا ویژن برقی

این کراس‌اوور کوپه نخستین محصولی خواهد بود که براساس پلت‌فرم MEB گروه فولکس‌واگن تولید می‌شود. براساس اطلاعات، اشکودا ویژن IV از دو موتور برقی در هر اکسل خود استفاده می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،پیش از اینکه درهای نمایشگاه خودرو ژنو به‌ روی خبرنگاران باز شود، اشکودا مفهوم‌ جدیدی را به نمایش گذاشت. این کراس‌اوور کوپه نخستین محصولی خواهد بود که براساس پلت‌فرم MEB گروه فولکس‌واگن تولید می‌شود.

براساس اطلاعات، اشکودا ویژن IV از دو موتور برقی در هر اکسل خود استفاده می‌کند. باتری‌ها نیز در بخش زیرین نصب‌شده است تا علاوه‌بر افزایش فضا، نقطه ثقل خودرو را نیز پایین‌تر بیاورد. با این جزئیات مفهومی، اشکودا می‌تواند تا ۵۰۰کیلومتر با یک‌بار شارژ پیمایش کند. البته اطلاعات عملکردی دیگری از این خودرو منتشر نشده است. 
در نمای جلو نوار نوری دو هدلایت‌ها را به هم متصل می‌کند و همین اتفاق در نمای پشتی در مورد دو مه‌شکن نیز می‌افتد. از دیگر نکات بارز طراحی این خودرو حذف دستگیره‌ها از روی بدنه درهاست. در فضای داخل کابین نیز از طراحی دولایه یا دو طبقه‌ای برای داشبورد استفاده‌ شده است. نحوه قرارگیری صفحه‌نمایش واحد مولتی‌مدیا نیز به نحوی است که داخل منازل برای تلویزیون‌های اتاق نشیمن در نظر گرفته می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =