کد خبر: 224342
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

با وجود این‎که نسل فعلی فولکس ترانسپورتر در سال 2016 معرفی شده است، این کمپانی آلمانی علاقه زیادی دارد تا این خودرو را به‌روزرسانی کند.

 به گزارش «اخبار خودرو»،این ون از زمان اولین حضورش در بازارهای جهانی نزدیک به 12میلیون دستگاه فروش داشته و حال وارد فاز T6.1  شده است. این نسخه به جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر و چراغ‌های LED جدید مجهز شده و در طراحی آن رد پای آرتئون و توآرگ به‌خوبی دیده می‌شود.‌ چراغ‌های LED جلو و عقب نیز به لطف دارا بودن گرافیک جدید، چهره T6.1 را نسبت به T6 مدرن‎تر کرده‌اند. چهره کلی این نسخه نسبت به مدل پیشین خود، کمی تهاجمی‌تر بوده و تریم دو رنگ بدنه نیز به افزایش جذابیت این ون دوست‎داشتنی کمک زیادی کرده است. درون کابین یک نمایشگر 10.25اینچی دیجیتالی پشت فرمان و یک نمایشگر 9.2 اینچی MIB3  سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی در میان داشبورد نصب شده است که نشان از استفاده جدیدترین تکنولوژی‌ها درون کابین ترانسپورتر T6.1 دارد. در کنار این دو نمایشگر نصب‎شده درون کابین، تکنولوژی‌های جدیدی به این خودرو اضافه شده است، چراکه از این پس نسخه پایه این خودرو هم با سیستم Cross Wind Assist عرضه می‎شود. این سیستم، بادهای شدید را به‌طور خودکار تشخیص داده و به راننده گزارش می‌دهد تا در کنترل خودرو محتاط عمل کند. تغییر سیستم فرمان از هیدرولیک به الکتریکی، این امکان را ایجاد کرده که بتوان سیستم تثبیت‌کننده خطوط حرکت را به این خودرو اضافه کرد. ضمن این‎که ترانسپورتر جدید به سیستم هشدار ترافیک در عقب و ترمز خودکار نیز مجهز شده است. به گزارش خودرونویس، فولکس‎واگن برای این خودرو یک پیشرانه 2‌لیتری توربو دیزلی را عرضه کرده که بسته به نسخه قادر به تولید بیشینه قدرت معادل 90، 110 و 150 اسب‌بخار است. نسخه قدرتمندتر این پیشرانه نیز که Bi-TDI  نام دارد، قادر به تولید بیشینه قدرت 199 اسب‌بخار است. در نسخه 150‌اسب‌بخاری به بالا، امکان نصب جعبه‎دنده دوکلاچه خودکار و سیستم چهار چرخ محرک وجود دارد. این در حالی است که نسخه 200‌اسب‌بخاری این خودرو به‎طور پیش‎فرض به جعبه‎دنده دوکلاچه و سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی مربی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    0 0
    تاانجا که ما از ماشینهای المانی استفاده کردیم در کیفیت رقیب نداشته با تشکر از کمپانیکه روی این مارک سرمایه گذاری میکنه منتظر محصولات جدیدتر هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =