کد خبر: 224376
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
i8 4 Elements

نخستین دوره مسابقات موتور سرعت بانوان کشور با برنامه‏ ریزی بخش بانوان فدراسیون، در آخرین روزهای اسفندماه 97 و بسیار منظم برگزار شد و شرکت ‏کنندگان در این رقابت‏ها فراتر از انتظار و در رقابتی دیدنی و پرهیجان پیست آزادی را با نمایش خود به شوق آوردند.

به گزارش «اخبار خودرو»، این مسابقات برای اولین‏ بار در کشور به‏ صورت رسمی و بر اساس قوانین فدراسیون جهانی موتورسواری (FIM) روز جمعه ۱۷‏اسفندماه در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران و در میان استقبال پرشور علاقه ‏مندان به این ورزش برگزار شد.

در این رقابت‏ها نزدیک به ۲۲‏شرکت‏ کننده از استان‏های کشور در سه کلاس پس از پشت‏ سر گذاشتن تمریناتی سخت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

براساس برنامه‏ ریزی کمیته برگزاری مسابقات، ابتدا شرکت‏ کنندگان در کلاس ۲۵۰سی‏سی روی خط استارت ایستادند و ۶ بانوی موتورسوار براساس زمان ثبت‏ شده در روز زمان‏گیری ، رقابت خود را طی ۱۰ دور آغاز کردند تا تکلیف برترین ‏های این کلاس مشخص شود.

این رقابت یکی از جذاب‏ترین و پرهیجان‏ ترین مسابقات موتورسواری در روز جمعه بود. در همان شروع کار، هیجان با استارت مسابقه به سکوها انتقال یافت و در کورس رقابت موتورسواران به اوج خود رسید.

یکی از بانوان موتورسوار در دورهای پایانی و هنگام سبقت گرفتن از نفر اول، با یک اشتباه تاکتیکی کنترل خود را از دست داد و موقعیت صدرنشینی را در عین بدشانسی واگذار کرد.

 در پایان این رقابت جذاب و نفس‏گیر خانم ‏ها بهناز شفیعی، مرضیه رحمتی و مهدیه ایلخانی هر سه از استان تهران به‏ عنوان نفرات اول تا سوم کلاس ۲۵۰‏سی ‏سی معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =