کد خبر: 224410
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
محصولات مدیران‌‌ خودرو 

درحال‌حاضر کلیه تعهدات عمومی مدیران‌خودرو در هر دو برند ام‌وی‌ام و چری در زمان مقرر و مطابق سررسید خود به مشتریان در سراسر کشور تحویل داده می‌شوند

به گزارش «اخبار خودرو»، بانزدیک شدن به روزهای پایانی سال مانند سال‌های گذشته، مشتریان بیشتر از قبل دغدغه تحویل خودروهای ثبت‌نامی خود را دارند. در حالی که نمایندگان فروش محصولات برندهای دیگر همچنان در وضعیت نامشخص به سر می‌برند و در تحویل خودروهای مشتریان طی سررسید مقرر تاخیر دارند با این‌حال روند تحویل خودروهای مدیران‌خودرو فارغ از همه بهانه‌ها در زمان مقرر انجام می‌گیرد.

باآنکه مدیران‌خودرو به‌عنوان یک شرکت تولیدکننده خودرو در ایران نیز تحت‌تاثیر شرایط اقتصادی جاری در کشور است اما با این حال سعی دارد کمترین تاثیرات منفی را به مشتریان خود منتقل کند.

در این راستا با محوریت رضایت‌مندی مشتریان واحدهای اجرایی با به‌کارگیری کلیه توان و امکانات خود در برآورده شدن این مهم اقدام خواهند کرد. باتوجه به روزهای پایانی سال و اهمیت تحویل به موقع محصولات به مشتریان، شرکت مدیران‌خودرو تحویل خودروهای مشتریانش را با شتاب بیشتری در دستور کار قرار داده و سعی دارد فرآیند تحویل خودروها را بیش‌از گذشته بهبود بخشد.

درحال‌حاضر کلیه تعهدات عمومی مدیران‌خودرو در هر دو برند ام‌وی‌ام و چری در زمان مقرر و مطابق سررسید خود به مشتریان در سراسر کشور تحویل داده می‌شوند. نمایندگان مجاز این شرکت در سراسر کشور موظف با پاسخگویی لازم به مشتریان و اعضای خانواده بزرگ مدیران‌خودرو در حوزه‌های خدمات فروش و پس‌ازفروش شده‌اند.

بدون تردید این مسیر درنهایت منجر به رضایت‌مندی مشتریان و اعتمادسازی لازم به‌عنوان اصل مشتری‌مداری این برند خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =