کد خبر: 224411
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
تسلا

 چند روزی است تصاویری از ورود 4 دستگاه تسلا به یکی از گمرکات کشور، حواشی فراوانی در رسانه‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، براساس تصاویر منتشرشده، 2 دستگاه تسلا مدل 3، یک دستگاه تسلا مدل S و یک دستگاه تسلا مدل X وارد گمرک غرب شده‌اند. اما تاکنون اطلاعات دقیقی از نحوه و علت واردات آن‌ها منتشر نشده است.

در ابتدا حدس و گمان‌هایی درخصوص ترانزیت این خودروها از کشور به‌گوش می‌رسید اما پس از گذشت چند روز و عدم بارگیری خودروها برای ارسال به کشور مقصد، این فرضیه رد شد، بنابراین نمی‌توان گفت به منظور ترانسفر از ایران، وارد گمرک غرب شده‌اند. از طرفی به‌دلیل این‌که گمرک غرب تهران، خدمات امور گمرکی را هم در زمینه واردات و هم در زمینه صادرات انجام می‌دهد، بسیار مورد استقبال بازرگانان و تجار قرار دارد.

از سوی دیگر این گمرک یکی از گمرکات تخصصی و دیپلماتیک کشور و همچنین از اصلی‌ترین مراکز تجارتی است که تمام سفارتخانه‌های کشور از آن برای واردات و صادرات کالاهای مورد نیاز خود استفاده می‌کنند. بنابراین احتمال می‌رود 4 دستگاه تسلا مذکور توسط یکی از سفارتخانه‌ها وارد کشور شده باشند و طی روزهای آتی فرآیند ترخیص آن‌ها آغاز شود و احتمالا خودروها در اختیار یکی از سفارتخانه‌ها قرار خواهند گرفت.

فرضیه دیگر درمورد این خودروها، واردات به‌صورت گذرموقت بوده که احتمال می‌رود توسط یک فرد یا شرکت وارد کشور شده باشند و با دریافت پلاک گذرموقت راهی خیابان‌ها شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =