اتوکلیک

یکی دیگر از ویژگی‌های استفاده از اپلیکیشن ایساکو و خدمت اتوکلیک، صرفه‌جویی در زمان بوده که این روزها به اصلی‌ترین دغدغه مردم تبدیل شده است

باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش میزان سفرها، شاهد بالا رفتن آمار تصادفات جاده‌ای نیز هستیم که متاسفانه سالانه جان بسیاری از هموطنان عزیزمان را می‌گیرد. اما نکته‌ قابل توجهی که در این میان بسیار حائز اهمیت است، نقش سلامت فنی خودروها در تصادفات جاده‌ای است. این بدان معناست که می‌توان با بازدید خودروها پیش از انجام سفرهای نوروزی و برطرف کردن معایب و نقایص فنی خودروها، بخش قابل توجهی از تصادفات جاده‌ای را در ایام نوروز کاهش داد.

اما از آن‌جایی که معمولا در ایام پایانی سال حجم مراجعات به نمایندگی‌های مجاز برای بازدید و چکاپ خودروها افزایش چشمگیری دارد، بسیاری از مردم از این کار اجتناب کرده و خودروی خود را پیش از سفر به نمایندگی‌ها نمی‌برند. حال ایساکو مدتی است که با راه‌اندازی اپلیکیشن ایساکو و همچنین اضافه کردن خدمت «اتوکلیک» به آن، درنظر دارد تا در وقت و هزینه مشتریان خود، صرفه‌جویی کند. زیرا با استفاده از این قابلیت در اپلیکیشن ایساکو، مشتریان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند تمامی امور مربوط به سرویس‌های ادواری شامل تعویض روغن موتور، تعویض فیلترهای روغن و هوا، بازدید کلی خودرو و همچنین برطرف کردن ایرادات فنی قابل حل در محل را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که خدمت اتوکلیک در تمامی ایام سال به خصوص در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به تمامی مشتریان محصولات ایران‌خودرو به صورت شبانه‌روزی است. همچنین مشتریان با خیالی آسوده می‌توانند از تمامی قطعات یدکی اصل که توسط سرویس‌کار اتوکلیک به محل آورده می‌شود، بهره‌مند شوند. شایان ذکر است که بهره‌مندی از خدمات امدادی و همچنین سرویس‌های دوره‌ای در محل هیچ‌گونه هزینه‌ اضافی در پی نخواهد داشت و مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغی معادل نرخ مصوب نمایندگی‌های ایران‌خودرو، از تمامی خدمات بهره‌مند شوند. علاوه‌بر آن انجام کلیه امور شامل گارانتی شده و هیچ‌گونه خللی در گارانتی و خدمات پس از فروش خودرو پیش نخواهد آمد.

یکی دیگر از ویژگی‌های استفاده از اپلیکیشن ایساکو و خدمت اتوکلیک، صرفه‌جویی در زمان بوده که این روزها به اصلی‌ترین دغدغه مردم تبدیل شده است. گفتنی است تمامی دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند با نصب اپلیکیشن ایساکو و انتخاب قسمت اتوکلیک، با ثبت شماره شاسی خودروی خود، پیش از انجام سرویس، هزینه امور قابل اجرا توسط سرویس‌کار اتوکلیک را مشاهده کنند. که این موضوع یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن به‌شمار می‌رود.

نکته قابل توجه درخصوص امداد نوروزی ایساکو، امکان ردیابی امدادخودروها در سراسر کشور توسط وب‌سایت www.141.ir است. همچنین امدادخودروهای ایساکو در تمامی راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی کشور مستقر بوده که تنها 25 دقیقه پس از درخواست مشتری در هر نقطه از کشور طول می‌کشد تا در محل حاضر شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به وبسایت رسمی ایساکو به نشانی www.isaco.ir، و همچنین نصب اپلیکیشن اتو کلیک روی تلفن همراه خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =