کد خبر: 224477
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
هواپيما

اگر هواپیمایی که سوار آن شدید، امکانات مولتی‌مدیا نداشت، ناراحت نباشید چون پنج راهکار برای سرگرم کردن خودتان خواهید داشت. برای این منظور باید به یکی از دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی دسترسی داشته باشید تا بتوانید یک سرگرمی‌ساز برای خود درست کنید

به گزارش «اخبار خودرو»، بعضی مسافران پیش از اینکه وارد هواپیما شوند، می‌دانند وقت خود را چگونه سپری خواهند کرد اما برخی دیگر به‌دنبال راهی برای سرگرم کردن خود هستند. هیچ فرقی نمی‌کند مدت پرواز کوتاه یا طولانی باشد، برخی شرکت‌های هواپیمایی همواره در تلاشند تا امکاناتی برای سرگرمی مسافران فراهم کنند و حتی در بعضی پروازهای طولانی، امکان استفاده از وای‌فای برای کاربردهای شخصی مسافران فراهم‌شده است.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود مسافران چه‌مقدار از وقت خود را صرف استفاده از تجهیزاتی می‌کنند که شرکت‌های هواپیمایی سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای دستیابی به آن‌ها کرده‌اند؟ براساس نظرسنجی‌های انجام‌شده به‌وسیله شرکت‌های هواپیمایی، مسافران بیشتر وقت خود را در خواب سپری می‌کنند و موارد دیگر در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرد. براساس نظرسنجی‌ها زمان سپری شدن مسافران به شرح زیر است:

خواب 16‌درصد، تماشای فیلم در سامانه سرگرمی الکترونیکی هواپیما 15‌درصد، مطالعه مطالب سرگرم‌کننده 12‌درصد، تماشای فیلم در وسایل الکترونیکی همراه 9‌درصد، صرف غذا 8‌درصد، گفت‌وگو با دیگر مسافران 7‌درصد، مطالعه مجله 7‌درصد، انجام بازی‌های سرگرم‌کننده در وسایل الکترونیکی‌همراه 7‌درصد، ارتباطات اجتماعی مانند ارسال و دریافت پست الکترونیکی، ارسال و دریافت پیام 6‌درصد، انجام بازی‌های سرگرم‌کننده در سامانه سرگرمی الکترونیکی هواپیما 4‌درصد و خرید 3‌درصد. 

راهکار ساده برای لذت بردن از پرواز

اگر هواپیمایی که سوار آن شدید، امکانات مولتی‌مدیا نداشت، ناراحت نباشید چون پنج راهکار برای سرگرم کردن خودتان خواهید داشت. برای این منظور باید به یکی از دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی دسترسی داشته باشید تا بتوانید یک سرگرمی‌ساز برای خود درست کنید تا دیگر مسافران به شما غبطه بخورند! راه اول این است اطلاعات دستگاه‌های خود را که هیچگاه فرصت مرتب کردن آن‌را نداشتید، سروسامان دهید. بدون آنکه متوجه شوید، امکان دارد به پایان راه برسید اما هنوز سرگرم مرتب‌سازی باشید!

در گام دوم می‌توانید وارد یکی از فضاهای اشتراک‌گذاری عکس شوید و پیش‌نیازهای درست کردن یک سفرنامه تصویری از سفر جدید خود را فراهم کنید. راه سوم برای سرگرم‌شدن در پرواز، دیدن فیلم یا سریال‌های مورد علاقه‌تان است که از پیش می‌توانید روی هاردهای سیار همراهتان داشته باشید و هنگام پرواز به دیدن آن بپردازید.

داشتن پی‌دی‌اف، کتاب‌های صوتی یا متنی نیز خیلی به‌کار می‌آید و می‌تواند چندساعتی شما را سرگرم کند. راه چهارم درست کردن آلبوم موسیقی‌های دلخواهتان است تا بتوانید با خیال راحت در سفر هوایی‌تان، چشم‌ها را بسته و به آنها گوش کنید. راه دیگری که می‌تواند برای شما مفید باشد، یافتن اطلاعات جذاب از مقصد است تا پیش از ورود به آنجا، بتوانید برنامه‌ریزی دقیقی برای روزهایی که می‌خواهید در آنجا بمانید، داشته باشید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =