گروه صنعتی بارز

گروه صنعتی بارز با تولید و توزیع شش‌میلیون و 600هزار حلقه تایر رادیال سواری در سال 97،‌رکورد تولید تایرهای سواری در کشور را شکست.

به گزارش «اخبار خودرو»، علیرضا یحیی‌زاده، مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز درگفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو»  از رشد تولید تایرهای سواری در دو کارخانه کرمان و سنندج گروه صنعتی بارز به میزان دو میلیون حلقه در سال گذشته خبر داد و گفت: تولید و توزیع 6میلیون و 600هزارحلقه تایر رادیال سواری در دو کارخانه کرمان و سنندج گروه صنعتی بارز نقطه عطفی در صنعت تایر کشور بوده است که در سال 97تحقق یافت. وی بیان کرد: همکاری نمایندگان فروش در سراسر کشور،  مشتریان خودروساز و دوایر دولتی در تامین نقدینگی  گروه صنعتی بارز و همچنین حمایت‌های وزارت صمت در تامین ارز مورد نیاز و پشتکار پرسنل تدارکات همگی باعث شدند تا در سال ۹۷ موفق به تولید دو میلیون حلقه تایر سواری بیشتر نسبت‌به  سال۹۶شویم. 
وی با اشاره به رشد 50درصدی تولید تایر سواری در گروه صنعتی بارز گفت: محصولات تولید شده در گروه صنعتی بارز که از نظر حجم تولید رکورد جدیدی در این صنعت به حساب می‌آید، در  بین نمایندگان و خودرو سازان بزرگ کشور توزیع شده و بخش عمده‌ای از نیاز بازار را تامین کرده است.
به‌گفته مدیرکل فروش گروه صنعتی بارز،‌ شیوه توزیع گسترده و سراسری تایر توسط بارز باعث دسترسی آسان مصرف‌کننده نهایی به تایر در بازار شد و درنهایت به ثبات قیمت‌ها در روزهای پایانی سال کمک بزرگی کرد.
وی همچنین ازتولید و توزیع 185هزار حلقه تایرکشاورزی در سال 97خبر داد و افزود: این تعداد تایر کشاورزی در شرایطی تولید و روانه بازار شدند که افزایش بی‌سابقه قیمت مواد اولیه به‌ویژه نخ نایلون مشکلات بسیاری را برای تولیدکننده‌ها ایجاد کرده بود. با این‌حال گروه صنعتی بارز با مدیریت صحیح منابع و مواد اولیه‌ای که در اختیار داشت، موفق شد در زمینه تولید تایرهای کشاروزی به رشدی هشت‌درصدی دست یابد. یحیی‌زاده در ادامه،‌ تراکتورسازی تبریز را به‌عنوان یکی از بزرگترین خریداران تایرهای تراکتوری این شرکت معرفی کرد و ادامه داد: در سال گذشته بیش‌از 85درصد از نیاز تراکتورسازی تبریز به تایر توسط این گروه صنعتی تامین شده است. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    0 0
    توزیع لاستیک بارز دولتی بدون نظارت یعنی دادن میدان سو استفاده به لاستیک فروشانی که نمایندگی بارز دارند اماه است بدنبال لاستیک پرایدم به نظر میرسد حالاحالاها باید بدوم آقای کریم جامعی در اهواز لاستیک را واقعا ظالمانه توزیع میکند هیچ کس هم جوابگو نیست واقعا متاسفم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =