کد خبر: 224522
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶

براساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی موسسه تحقیقات بازار GfK  تایر مخصوص خودروهای غیرتجاری مرتفع در بازار جایگزین تایر مخصوص خودروهای سواری شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، بازار تایر انگلستان روزبه‌روز از سواری‌ها فاصله گرفته است و به سمت افزایش عرضه و تقاضا برای تایر SUVها حرکت می‌کند. براساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی موسسه تحقیقات بازار GfK  تایر مخصوص خودروهای غیرتجاری مرتفع در بازار جایگزین تایر مخصوص خودروهای سواری شده است. این تغییر درواقع انعکاسی از سگمنت خودروهای پرفروش در بازار بوده که از خودروهای سواری به سمت کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها رفته است. 
البته به‌رغم افزایش ارتفاع خودروها، کماکان حجم فروش تایرهای مخصوص آفرود خودروهای ۴x۴ رونق چندانی ندارد‌ اما بااین‌وجود به‌خاطر علاقه برخی مشتریان شاسی‌بلندها و کراس‌اوورها به جلب نظر از طریق نصب تایرهای مخصوص آفرود، می‌توان شاهد رشد نسبی بازار این نوع خاص تایرها در سطح بازار بریتانیا بود. البته به‌خاطر انتظارات متفاوت مشتریان از تایر این خودروها، حتی در نسخه‌های عادی و خیابانی نیز چالش‌هایی برای تایرسازان وجود دارد تا بتوانند تمام نیاز مشتریان را برآورده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =