عبدالله بابایی

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش از آغاز پیش فروش و فروش فوری محصولات این شرکت از روز سه شنبه 98.1.27 خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، عبدالله بابایی گفت: امکان ثبت نام برای فروش فوری محصولات این شرکت از فردا  27 فروردین، راس ساعت ۱۰ صبح به صورت اینترنتی فراهم خواهد بود و تحویل این خودروها در مدت یک ماه انجام می شود.

وی افزود: پیش فروش انواع محصولات سایپا نیز از فردا امکان پذیر است که تحویل این خودروها طی ماه های آینده و بر اساس قرارداد خواهد بود.

بابایی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای شرکت در این طرح و خرید فوری محصولات نباید در ۱۸ ماه گذشته خودرویی از سایپا خریداری کرده باشند اما برای پیش فروش این محدودیت وجود ندارد.

وی گفت: همچنین تلاش می شود خودروهایی که تحویل آنها به تعویق افتاده است تا چهار ماه آینده به مشتریان تحویل داده شود.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با بیان اینکه تولید روزانه سایپا به بیش از ۲ هزار دستگاه رسیده است گفت: سایپا برای تولید روزانه 2 هزار و ششصد دستگاه و تحویل همین میزان خودرو به مشتریان در ماه های آینده برنامه ریزی کرده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مرسدس سایپا IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    0 0
    مرداد ثبت نام کردیم گفتند ۴ ماه دیگه تحویل میدیم بهمن تکمیل وجه کردیم گفتند تحویل ۴ماه دیگه(۱۲۰ روز) ،الانم که داریم نزدیک میشیم به این تاییم دوباره میگن ۴ ماه دیگه ،کسسی که به حرفش اعتباری نیست حرفشو اینجا نزاریین،ما میدونیم تو مصاحبه بعدیش چی میگه¡
  • علی IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    0 0
    قبل از اینکه به فکر فروش فوری باشید تعهدات قبلی رو فکر کنید وتحویل بدید بیش از یکسال هس ثبت نام کردم. چرا بد عهدی میکنید؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =