کد خبر: 224703
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲
نسل جدید مرسدس Sکلاس

چندی پیش با انتشار تصاویر جاسوسی از نسل جدید مرسدس بنز Sکلاس مشخص شد این سدان لوکس و مجلل تغییرات قابل‌توجهی را به خود دیده است.حال پس‌از مدتی تصاویر جدیدی از این خودرو در خیابان‌ها منتشر شده که پوشش استتاری آن در بخش‌هایی تغییر کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، نسل جدید مرسدس بنز Sکلاس همچنان درحال تکامل بوده و تا زمان معرفی رسمی تغییرات دیگری را به خود خواهد دید. در این تصاویر روی دستگیره درها پوششی نصب شده است که نشان می‌دهد این بخش نسبت‌به نسخه فعلی تغییر کرده و احتمالا مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌هاست.

همچنین جلوپنجره خودرو نسبت‌به قبل، از زیر پوشش بیرون آمده و تا حدی آشکار شده است. می‌توان طراحی کلی خودرو مورد آزمایش را مشابه نمونه نهایی دانست زیرا تجهیزات کرومی کنار ورودی‌های هوا نیز در این خودرو آزمایشی نصب شده‌اند. 

یکی از عمده‌ترین تغییرات صورت‌گرفته در این خودرو، چراغ‌های آن است که مانند سایر محصولات جدید این برند از گرافیک جدید و جذابی بهره می‌برد. 

از تصاویر گرفته‌شده از کابین S کلاس جدید که در اواسط ماه فوریه انتشار یافته‌اند، می‌توان دریافت که کابین نسل جدید مرسدس‌بنز بیش‌از هر زمان دیگری لوکس و مجلل شده است. صفحه نمایش لمسی بزرگ و پشت آمپر تمام‌دیجیتال خبر از اعمال تحولات محسوس نسبت‌به نسل فعلی این خودرو می‌دهند. 

نسل جدید S‌کلاس مجهز به سیستم خودران سطح 3 بوده که این موضوع می‌تواند تحولی در محصولات این برند آلمانی به‌شمار رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =