کد خبر: 224710
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
کابین مرسدس X کلاس

یکی از محصولات جدید و قابل‌توجه مرسدس‌بنز، پیکاپ X کلاس است که در کنار لوکس بودن، قابلیت‌های کاربردی فراوانی را ارائه می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، به‌همین‌خاطر از زمان عرضه این محصول تاکنون، مورد‌توجه مصرف‌کنندگان و تیونرها قرار گرفته است. کارلکس‌دیزاین که یکی از تیونرهای مطرح و نام‌آشناست، به‌تازگی سراغ این پیکاپ لوکس آلمانی رفته و با ارتقای فضای داخل کابین، ماهیت لوکس بودن آن را دوچندان کرده است.

در بخش داخلی این پیکاپ شاهد استفاده‌ گسترده و سخاوتمندانه از چرم قهوه‌ای و سفید هستیم. چرم سفید را می‌توان روی صندلی‌ها، پانل در‌ها، بخش پایینی داشبورد و غربیلک فرمان دید. چرم قهوه‌ای هم در بخش‌های دیگری از کابین نظیر تونل گیربکس و کنسول مرکزی به‌کار رفته است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این طرح، استفاده از تریم چوبی روی کنسول و داشبورد است که در کنار دیزاین خاص کابین خودنمایی می‌کند. به منظور بهبود کیفیت متریال داخلی، بخش‌هایی از پانل درها، داشبورد و غربیلک فرمان، از چرم آلکانترا استفاده شده که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. در‌نهایت باید گفت طراحی جدید کارلکس‌دیزاین موجب شده پیکاپ Xکلاس بیش‌از آن‌که خودرویی با قابلیت آفرودی شناخته شود، به خودرویی لوکس و برازنده تبدیل شده است تا خریداران بتوانند در کنار قابلیت‌های آفرودی، از محیطی لوکس لذت ببرند. در پایان باید گفت مرسدس بنز X کلاس نیز مانند سایر محصولات این برند، از طیف وسیع پیشرانه‌ها برخوردار است. و پیشرانه 6 سیلندر دیزلی به‌عنوان قوی‌ترین گزینه شناخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =