کد خبر: 224740
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

رنو همچنان در حال تست دومین نسل رنو کپچر بوده و مهندسان این شرکت اخیرا در حال تست نمونه پیش‌تولیدی جدیدی در اسپانیا مشاهده شده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،رنو همچنان در حال تست دومین نسل رنو کپچر بوده و مهندسان این شرکت اخیرا در حال تست نمونه پیش‌تولیدی جدیدی در اسپانیا مشاهده شده‌اند.

این پروتوتایپ از پوشش‌های استتاری کمتری در مقایسه با نسخه‌های قبلی برخوردار بوده و واضح است که در طراحی بدنه آن ردپای نسل جدید کلیو به چشم می‌خورد. رینگ‌های نقره‌ای و مشکی هم هماهنگی بسیار خوبی با کپچر جدید دارند. زیرساخت جدیدترین نسل رنو کپچر پلت‌فرم تازه‌نفس CMF-B خواهد بود که در رنو کلیو جدید هم به‌کار رفته است. این پلت‌فرم جدید برخی تغییرات بزرگ را به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فضاسازی بهتر کابین و قوای محرکه اشاره کرد. به همین خاطر رنو کپچر جدید با قوای محرکه‌ هیبرید در دسترس خواهد بود. جدیدترین نسل کپچر از نظر تکنولوژی‌های روز نیز پیشرفت خواهد کرد. ظاهرا این خودرو دارای صفحه‌نمایش ۹.۳اینچی، پشت آمپرهای دیجیتال و سیستم‌های رانندگی نیمه‌خودکار مشابه رنو کلیو جدید خواهد بود. انتظار می‌رود نسل جدید رنو کپچر در نیمه دوم سال جاری معرفی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =