کد خبر: 224826
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
Zero Labs Automotive

زیرو لبز (Zero Labs Automotive) نام استارت‌آپ کالیفرنیایی است که به‌تازگی محصول جدید خود یعنی یک فورد برانکو کلاسیک با پیشرانه برقی را رونمایی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودرو که درواقع بدنه نمونه ساخته‌شده در سال ۱۹۶۵ از شاسی‌بلند دو دیفرانسیل است، مجهز به موتوربرقی براشلسی یا بدون برسی شده است که باتولید ۴۳۴اسب‌بخار قدرت توان این خودرو کلاسیک را ۵۰۰ درصد افزایش داده است.

گفتنی است که پیشرانه اصلی این خودرو از نوع بنزینی شش سیلندر خطی بوده است. البته توان پیشرانه سابق از طریق یک گیربکس دستی پنج‌سرعته به چرخ‌های عقب یا هرچهارچرخ منتقل می‌شد، اما موتورهای برقی با گیربکس تک سرعته‌ای کار می‌کنند که البته امکان انتقال هوشمند توان بین هرچهارچرخ را مهیا می‌کند.

نخستین محصول زیرو لبز مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت ۷۰کیلووات‌ساعت لیتیومی شده که برای ۳۰۰کیلومتر می‌توانند به این شاسی‌بلند انرژی تحویل بدهند. باوجود تغییرات اعمال‌شده روی شاسی، بدنه و اتاق خودرو هزار قطعه اصلی خود را حفظ کرده‌اند.

برای افزایش قابلیت‌های عملکردی، دیفرانسیل باکیفیتی به محورهای جلو و عقب متصل شده و سیستم تعلیق چندجناغی برسر هر محور نصب‌شده است. پشت هر رینگ هم ترمزهای دیسکی شش پیستونه برمبو دیده می‌شود. 

برای کاهش وزن کلی و افزایش تعادل خودرو در سرعت‌های بالا جنس برخی از مواد به فیبرکربن تغییر پیداکرده است. مشتریان این خودروها می‌توانند فضای داخلی را به‌دلخواه خود و با متریال‌های مختلف شخصی‌سازی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =