کد خبر: 224837
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
اینفینیتی Q50

ازجمله محصولات جدید این برند می‌توان به خودرو Q50 سیگنیچرادیشن جدید اشاره کرد که نسخه‌ ویژه‌ای از یک سدان اسپرت ژاپنی خواهد بود. این خودرو با 5 رنگ بدنه در دسترس است. 

  به گزارش «اخبار خودرو»، اینفینیتی با دست پر به آوردگاه نیویورک آمد. ازجمله محصولات جدید این برند می‌توان به خودرو Q50 سیگنیچرادیشن جدید اشاره کرد که نسخه‌ ویژه‌ای از یک سدان اسپرت ژاپنی خواهد بود. این خودرو با 5 رنگ بدنه در دسترس است. 
از‌جمله ویژگی‌های متمایز بدنه می‌توان به نمای جلو و عقب اسپرت، نشان سیگنیچرادیشن روی صندوق‌عقب و رینگ‌های ۱۹اینچی منحصربه‌فرد اشاره کرد. در داخل کابین هم تریم آلومینیوم، صندلی‌های چرمی و طیف وسیعی از تجهیزات استاندارد و سفارشی به‌چشم می‌خورد. 
در این بخش مشتریان شاهد صندلی‌های جلو و غربیلک فرمان گرم شونده، ناوبری، تشخیص صوتی و استارت از راه دور پیشرانه خواهند بود. تجهیزات ایمنی اینفینیتی که معمولا به‌صورت سفارشی در دسترس هستند در Q50 سیگنیچرادیشن به‌صورت استاندارد وجود دارند. 
از‌جمله این تجهیزات می‌توان به پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، پیشگیری از برخورد عقب، تشخیص اشیای متحرک و حسگرهای پارک جلو و عقب اشاره کرد. خودرو سفارشی Q50 سیگنیچر ادیشن از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =