کد خبر: 224961
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

افزایش ناگهانی قیمت خودرو در روزهای گذشته و ایجاد روند نزولی با نظارت نهادهای مرتبط برعملکرد سایت‌های فروش اینترنتی، بازارسازی و قیمت گذاری توسط دلالان و سودجویان را به اثبات رساند.

به گزارش «اخبار خودرو»،نگرانی و سردرگمی مشتریان از قیمت های کاذب و غیرواقعی در بازار آزاد موجی از التهاب و نارضایتی را در جامعه ایجاد کرد و برهمین اساس با ورود نهادهای ناظر و شناسایی برخی اخلال گران، قیمت‌ها شیب نزولی یافت و درحال بازگشت با شرایط عادی است.

گروه صنعتی ایران خودرو نیز به عنوان مهم ترین تامین کننده نیاز بازار خودرو، در اطلاعیه ای تاکید کرده که قیمت فروش کارخانه ای تغییری نداشته و شهروندان به قیمت های کاذب بازار را مبنای تصمیم گیری و خرید خود قرار ندهند.

در این اطلاعیه آمده است، در روزهای اخیر با افزایش تیراژ تولید ایران خودرو، حجم تحویل خودرو به مشتریان افزایش یافته و بازار به سمت تعادل در حال حرکت است. با تامین قطعات، تعداد تولید تجاری ایران خودرو افزایش یافته و به همین میزان عرضه به بازار نیز درحال افزایش است، بنابراین متقاضیان و مشتریان محصولات ایران خودرو نگرانی از کمبود خودرو در بازار نداشته باشند.

همچنین تداوم افزایش فروش فوری روزانه محصولات خودروسازان نیز در مسیر متعادل‌سازی بازار تاثیرگذار خواهد بود.  

ایران خودرو از شهروندان خواسته تا اخبار و اطلاعات مربوط به تولید، فروش و تحویل محصولات ایران خودرو را از منابع و مراجع رسمی این شرکت شامل سایت رسمی خبری، سایت فروش و نمایندگی های این خودروساز در سراسر کشور کسب کرده و به شایعات توجه نکنند.

بی تردید، همراهی مشتریان با تولیدکننده و عدم اعتماد آنان به بازار آزاد،‌ دست سودجویان را از بازار قطع خواهد کرد و قیمت خودرو به شرایط عادی و واقعی بازخواهد گشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =