کد خبر: 225010
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
جگوار- لندروور

هر دو کمپانی جگوار- لندروور و فیات-کرایسلر به یک خبرگزاری بریتانیایی اعلام کرده‌اند که تاتاموتورز قصد فروش دو برند انگلیسی به گروه پژو-سیتروئن یا PSA را ندارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، مسئولین خودروساز فرانسوی روز چهارشنبه اعلام کردند: «ما هیچ عجله‌ای برای در اختیار گرفتن برندهای جدید نداریم و می‌توانیم با برندهای فعلی‌مان به فعالیت ادامه دهیم. ما در حال بررسی جریان مالی هستیم که بتواند هزینه موردنیاز برای آینده‌مان را تامین کند. اگر موقعیتی همچون واکسهال و اوپل پیش بیاید، در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد».

تاتا موتورز نیز اعلام کرده است: «به‌خاطر برخی مسائل سیاسی، ما حاضر به ارائه اطلاعات بیشتر به رسانه‌ها نیستیم، اما می‌توانیم تایید کنیم که شایعات مطرح‌شده حقیقت ندارند».

خبرگزاری بریتانیایی PSA گزارش داده بود طبق اسناد محرمانه‌ای که در اختیار گرفته، این دو گروه خودروسازی هندی و فرانسوی در حال بررسی مسیرهایی برای کاهش هزینه‌های تولید خود بودند و مسائل پیش از اقدام به فروش را بررسی می‌کردند که مسائل به‌سرعت بررسی شدند و درنهایت هر دو گروه به این نتیجه رسیدند که بهتر است با برندهای فعلی خود ادامه دهند.

البته بلومبرگ در ماه مارس گزارش داده بود کارلوس تاوارس، مدیرعامل PSA به‌دنبال معاملاتی است که باعث می‌شود این خودروساز حضور فعال‌تری در خارج از اروپا داشته باشد. در این میان حتی فیات-کرایسلر و برند جیپ نیز برای حضور در ایالات‌متحده به‌عنوان یک گزینه، مطرح‌ شده بود. اما در کنار آن برندهای جنرال‌موتورز و سپس جگوار-لندروور به‌عنوان گزینه‌های بعدی مطرح‌شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =