کد خبر: 225064
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
چانگان CS75 پلاس

در هیاهوی نمایش کراس‌اوورهای بی‌شمار در نمایشگاه‌های خودرو، چانگان از نسل بعدی مدل CS75 خود با پسوند پلاس رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، شاسی‌بلندی عضلانی‌تر و در دو تریم و پیشرانه مختلف که اواخر امسال وارد بازار کشور چین خواهد شد. چانگان CS75 پلاس، عضوی از خانواده رو‌به‌رشد کراس‌اوورهای این شرکت محسوب می‌شود که ارتباطی قوی با مدل بزرگ‌تر CS85 داشته و با فلسفه و زبان طراحی Vitality Motion با تمرکز بر سلایق مشتریان چینی شکل گرفته است.

نسخه استاندارد این خودرو از یک موتور 1.5لیتر توربو سود می‌برد درحالی‌که یک نسخه قدرتمندتر توربو 2 لیتر اسپرت نیز قابل‌خرید است. جلوپنجره مشکی رنگ مشبک برای افزایش ورودی هوا در نسخه اسپرت جایگزین جلوپنجره میله‌ای لوکس‌تر نسخه استاندارد می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری از توانایی‌های فنی این نسخه‌ها و همچنین تجهیزات این خودرو منتشر نشده است. البته باتوجه به علاقه‌مندی چانگان به بازار ایران و حضور مستقیم این برند در دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه‌های معتبر بعدی در ایران نیز شاهد نمایش این خودرو در کشورمان باشیم.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدحمیدرضا باب الحوائجی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
    4 0
    تا زمان برگزاری دور بعدی نمایشگاه خیلی اتفاق ها در ایران «خواهد افتاد». دست و پای چین هم کوتاه خواهد شد و رفتاری مثل آمریکا با او خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =