کد خبر: 225073
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
محصولات سايپا

طبق اعلام این شرکت در طول فرآیند ثبت‌نام باید مجموعه‌ای از اطلاعات شخصی شامل اطلاعات شناسنامه‌ای، کدپستی، آدرس، شماره تماس و مشخصات کارت بانکی را در فیلدهای موردنظر وارد کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، گروه خودروسازی سایپا که ازچندی پیش به منظور تثبیت قیمت محصولات خود در بازار و همچنین ادامه طرح تنظیم بازار، شرایط فروش ویژه محصولات پرفروش و پرتقاضای خود را آغاز کرده، از ادامه این شرایط فروش طی روزهای آتی خبر داده است. 
طبق اعلام این شرکت در طول فرآیند ثبت‌نام باید مجموعه‌ای از اطلاعات شخصی شامل اطلاعات شناسنامه‌ای، کدپستی، آدرس، شماره تماس و مشخصات کارت بانکی را در فیلدهای موردنظر وارد کند. البته در طرح فروش فوری محصولات سایپا، قیمت‌های درنظر گرفته‌شده برای خودرو تیبا 4٢ میلیون و 4٣ هزار تومان، سایپا١٣١ به قیمت ٣٧ میلیون و ٣٨١هزار تومان، سایپا١5١ به قیمت 4۰ میلیون و ٢١٣ هزار تومان، سایپا ١١١ به قیمت ٣٩ میلیون و 681 هزار تومان، ساینا به قیمت 56 میلیون و ٢4٣ هزار تومان و خودرو کوییک 5٩ میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. این طرح دارای محدودیت کدملی برای ثبت‌نام است و هر کدملی می‌تواند فقط یک دستگاه خودرو ثبت‌نام کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید US ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
    0 0
    اگر تونستید شما ثبت نام کنید....12
  • بهمن IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    0 0
    اگر فروش فوری را با محدودیت چند ساله خرید و فروش عرضه کنند شاید مصرف کننده واقعی هم بتواند ثبت نام کند
  • مصطفی مهدی پور NL ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
    0 0
    با عرض سلام پدر بنده تو سال ۹۷ ثبت نام کرده ولی هنوز ماشین و تحویل نگرفته خواستم بدونم چرا هنوز شما شرایط تحویل خودرو های سال گذشته رو ندارید دوباره ثبت نام میکنید ؟؟؟؟ با تشکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =