کد خبر: 225083
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
بیسو T5

داخل T5 بیسو هم دست کمی از بیرونش ندارد. اتاق این خودرو ترکیبی از دو رنگ است و فرمان خوش دست و خوش ترکیب آن جلوه‌ای خاص به فضای داخلی داده است.

ماشین‌های تولید کارخانه‌های خودروسازی چین در سال‌های اخیر به وفور در همه خیابان‌ها دیده می‌شوند. شاید روزگاری خرید یک خودرو چینی از نظر عامه مردم خرید مناسبی محسوب نمی‌شد. اما با بالا رفتن قیمت خودرو و کاهش قدرت خرید مردم، خودروخای چینی به خیابان‌های شهر آمدند و نشان دادند که برخلاف تصور عمومی می‌توانند ماشین‌های خوبی باشند. یکی از این خودروها T5 بیسو است که می‌خواهیم به معرفی آن بپردازیم.

این خودرو توسط شرکت خودروسازی بیسو تولید می‌شود که یک کمپانی چینی است و در سال ۲۰۱۷ در یکی از شهرهای چین رونمایی شد. شرکت سیف خودرو در ایران محصولات برند بیسو چین را عرصه می‌کند و این شرکت از سال ۱۳۹۶، T5 بیسو را روانه بازار کرده است. بیسو شرکت خودروساز جوانی است که از سال ۲۰۱۵ تولید را شروع کرده و زیرمجموعه‌ای از گروه خودروسازی بیجینگ محسوب می‌شود. مدیران شرکت بیسو مدعی‌اند ۹۵ درصد فرآیند ساخت و مونتاژ محصولات آنها مکانیزه و اتوماتیک انجام می‌شود.

این شرکت تاکنون دو مدل خودرو کراس اور T3 و T5 بیسو و یک ون به نام M3 را روانه بازار کرده و هر سه این محصولات توسط سیف خودرو به مشتریانشان ارائه می‌شوند. T5 بیسو یک خودرو کراس اور ارزان قیمت است و دوستداران آن کسانی هستند که می‌خواهند یک کراس اور زیبا و ارزان داشته باشند. این خودرو با جلوپنجره‌ای مشکی از نمای جلو جسور، سنگین و در عین حال متین به نظر می‌رسد.

نمای عقب T5 بیسو با چراغ‌های پله‌ای که زاویه‌ای خاص دارند، حس یک خودرو لوکس را به بیننده منتقل می‌کند. تنها نقطه ضعف ظاهری این خودرو می‌تواند لوگوی آن باشد که با فونتی نامناسب و در اندازه‌ای بزرگ در پشت خودرو کار شده است. با این حال این مساله آنقدر تاثیرگذار نیست که بتواند جذابیت‌های ظاهری‌اش را در نظر مخاطبانش کمرنگ کند.

داخل T5 بیسو هم دست کمی از بیرونش ندارد. اتاق این خودرو ترکیبی از دو رنگ است و فرمان خوش دست و خوش ترکیب آن جلوه‌ای خاص به فضای داخلی داده است. رنگ نقره‌ای برخی از قطعه‌های داشبورد هم باعث می‌شود که حس اسپرت بودن این ماشین کاملا به شما منتقل شود و در نهایت دوخت‌ ظریف و زیبای صندلی‌ها کار را تمام کرده و این خودرو را به یک خودرو لوکس اما ارزان قیمت بدل کرده است.

T5 بیسو یک خودرو شاسی بلند هفت نفره است. موتور توربو شارژ آن ۱۴۷ اسب بخار قدرت دارد و توسط یک جعبه دنده دستی ۶ سرعته و اتوماتیک ۵ سرعته به چرخ‌های جلوی ماشین منتقل می‌شود. یکی از نقاط ضعف فنی این خودرو دارا نبودن سیستم چهار متحرک است. در نهایت هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست و بی‌شک این موضوع یکی از دلایل اصلی ارزان بودن این خودرو محسوب می‌شود. اما اگر برای آفرود به این ماشین نیازی ندارید زیاد نباید نگران این نقطه ضعف فنی باشید.

سانروف پانوراما، سیستم پارک جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم تهویه هوای مجزای برای سرنشینان جلو و عقب، رادار نقطه کور و هشدار خروج از خط بخشی از امکاناتی است که این خودرو در اختیار صاحبش قرار می‌دهد و این امکانات فوق‌العاده بخش بزرگی از جذابیت T5 بیسو است که قطعا در خودروهای دیگر چینی نمونه آنها را نمی‌بینید.

اگر شما هم برای خرید T5 بیسو به وجد آمده‌اید کافی است سری به سایت دیوار بزنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محبوب‌تان برسید. در این سایت آگهی‌های متعدد و متنوعی وجود دارد که می‌توانید آنها را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید. پس همین حالا سری به دیوار بزنید.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =