کد خبر: 225122
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

. نسخه‌های باقیمانده شامل مدل‌های 6 سیلندر 3.6 لیتری تنفس طبیعی و 6 سیلندر 3 لیتری تویین‌توربو هستند. البته پیشرانه‌ 8 سیلندر 4.2 لیتری 500 اسب‌بخاری را نیز نباید از یاد برد.

به گزارش «اخبار خودرو»،آینده‌ سدان لوکس و فول‌سایز کادیلاک CT6 پس‌از سال 2020 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته به‌تازگی خبری درباره این خودرو منتشر شده است که طبق آن پیشرانه‌ 4 سیلندر 2لیتری توربو دیگر در دسترس خریداران نیست. 
با مراجعه به پیکربندی آنلاین وب‌سایت کادیلاک می‌توان صحت این خبر را تایید کرد. نسخه‌های باقیمانده شامل مدل‌های 6 سیلندر 3.6 لیتری تنفس طبیعی و 6 سیلندر 3 لیتری تویین‌توربو هستند. البته پیشرانه‌ 8 سیلندر 4.2 لیتری 500 اسب‌بخاری را نیز نباید از یاد برد. البته این پیشرانه به همراه نسخه‌ پرفورمنس CTS-V در پیکربندی آنلاین مشاهده نمی‌شود. تنها چیزی که در شرایط حاضر کم داریم، انتشار یک بیانیه‌ رسمی از جانب کادیلاک است. اگرچه این خبر می‌تواند تنها به‌عنوان کم شدن یک نسخه از CT6 تلقی شود اما نبود پیشرانه‌ 4 سیلندر 2 لیتری توربو به این معنی است که ارزان‌ترین نسخه‌ سدان CT6 هم‌اکنون قیمت پایه‌ حدود 60 هزار دلاری دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =