کد خبر: 225227
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
نسل‌دوم BMW X6

خودرو موردنظر یک دستگاه ب‌ام‌و X6 سفید رنگ متعلق به نسل دوم بوده که به‌تازگی در خیــــــابان‌های شهر تهران رویـــــت شده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، این روزها که بازار داغ گذرموقت‌ها در کشور از تب‌وتاب افتاده و دیگر مثل گذشته پررونق نیست، شاهد ورود یک دستگاه خودرو گذرموقت خاص هستیم. خودرو موردنظر یک دستگاه ب‌ام‌و X6 سفید رنگ متعلق به نسل دوم بوده که به‌تازگی در خیــــــابان‌های شهر تهران رویـــــت شده است. 
با وجود این که ب‌ام‌و ایکس 6 در کشور خودرو شناخته‌شده‌ای است اما ایکس6های پلاک ملی در ایران، نسل اول این شاسی‌بلند اسپرت پرطرفدار بوده که در بازه زمانی 2007 تا 2014 عرضه شده است. اما خودرویی که در تصویر مشاهده می‌کنید، نسل دوم ایکس‌ 6 بوده که از سال 2014 تا کنون تولید می‌شود. 
این خودرو از نوع xDrive35i است و این یعنی با نسخه بنزین سوز 6 سیلندر آن مواجه هستیم. این غول جذاب آلمانی اکنون به‌صورت گذرموقت وارد ایران شده و همان‌طور که از پلاک خودرو مشخص است تا پایان فصل بهار امکان تردد در خیابان‌های کشور را دارد. البته به شرطی که این زمان قابل تمدید نباشد. در این مدل ب‌ام‌و از یک پیشرانه 6 سیلندر 3لیتری توربوشارژر بهره گرفته که توان تولید 306 اسب‌بخار قدرت و 400‌نیوتون‌متر گشتاور را دارد. گیربکس 8سرعته استپ‌ترونیک ساخت ZF وظیفه انتقال نیرو به تمامی چرخ‌های خودرو را داشته که علاوه‌بر اهرم تعویض‌دنده در مرکز کنسول، می‌توان از شیفترهای تعبیه‌شده در پشت فرمان نیز برای تعویض دنده استفاده کرد. 
شتاب ایکس6 در این نسخه 6.4 ثانیه عنوان شده و حداکثر سرعت آن 240 کیلومتر بر ساعت است. ایکس 6 نسل دوم به‌دلیل فقدان پیشرانه کمتر از 2500 سی‌سی هیچگاه به‌صورت رسمی در ایران عرضه نشده است و باید گفت یکی از غایبان بزرگ چند سال اخیر بازار اســــــت. در حال حاضر قیمت پایه این شاسی‌بلند لوکس و مدرن از حدود 64 هزار دلار آغاز می‌شــــود که به‌عبارتی بالای 900 میلیون تومان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

آخرین اخبار