ايرج حسيني‌پژوه

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک از الزام انجام سرویس‌های دوره‌ای محصولات گروه سایپا در شبکه نمایندگی‌های این خودروساز به عنوان شرط برقراری گارانتی خودرو خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، ایرج حسینی‌پژوه با اعلام این خبر گفت: انجام سرویس‌های دوره‌ای باعث افزایش طول عمر خودرو و پیشگیری از بروز خسارت‌های عمده، کاهش استهلاک، افزایش کارایی و ایمنی سرنشینان می‌شود.

وی افزود: حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده، انجام تعمیرات استاندارد مطابق با دستورالعمل شرکت‌های تولید کننده خودرو گروه سایپا، استفاده از قطعات مرغوب با سطح کیفی استاندارد و گارانتی تعویض، پاسخ‌گویی نمایندگی‌ها در خصوص مشکلات احتمالی پیش آمده پس از انجام سرویس و افزایش رضایت مشتریان، از جمله مزایای انجام سرویس‌های دوره‌ای در شبکه نمایندگی‌های مجاز می‌باشد.

حسینی‌پژوه یادآور شد: انجام تعمیرات و سرویس‌ها در خارج از شبکه نمایندگی‌های مجاز توسط عده‌ای از مشتریان که موجب بروز صدمات و خسارات ناشی از انجام تعمیرات غیر استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحیت کیفی بر روی خودرو شده و در بسیاری از موارد برای مشتریان محترم مشکلات فراوان ایجاد کرده است، گروه سایپا را بر آن داشت تا جهت پیشگیری، انجام سرویس‌های دوره‌ای در شبکه نمایندگی‌های مجاز را جزء الزامات گارانتی قرار دهد.

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک تصریح کرد: برنامه سرویس و نگهداری خودرو طبق کارشناسی‌های صورت پذیرفته تدوین و در دفترچه راهنمای مشتریان گنجانده شده که در زمان تحویل خودرو به مشتریان محترم ارائه می‌شود. لذا سرویس‌های دوره‌ای مانند تعویض روغن، فیلتر، لنت ترمز و کلیه موارد اعلام شده در دفترچه می‌بایست توسط نمایندگی‌های مجاز سایپا انجام شود و انجام این سرویس‌ها در خارج از شبکه نمایندگی‌ها موجب باطل شدن گارانتی خودرو و قطعات مرتبط با سرویس‌های مذکور خواهد شد. همچنین مشتریان محترمی که دسترسی به دفترچه راهنمای مشتری ندارند می‌توانند از طریق سایت www.saipayadak.org اطلاعات لازم را دریافت کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گیزمیز IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    2 0
    چه گارانتی . گارانتی رفتن همانا گم شدن چند قطعه یا تعویض ان با مستعمل ازسوی نمایندگی همان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =