کد خبر: 225243
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
رنو آرکانا

به‌تازگی کمپانی رنو جدیدترین محصول خود یعنی آرکانا را به بازار معرفی کرده است. البته سال گذشته رنو در نمایشگاه خودرو مسکو از نمونه آزمایشی این شاسی‌بلند کوپه پرده‌برداری کرده بود. اما اکنون نمونه تولیدی این خودرو را ویژه بازار روسیه معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، طبق اعلام رنو، این محصول پس از عرضه به بازار روسیه، راهی سایر کشورها نیز خواهد شد. درواقع هدف از طراحی و تولید آرکانا، سهم‌خواهی از بازار شاسی‌بلندهای کوپه بوده که از آن به‌عنوان جایگزینی ارزان‌ برای خودروهایی نظیر ب‌ام‌و X4 و مرسدس‌بنز GLC یاد می‌شود. از همین‌رو قیمت در نظر گرفته‌شده برای این خودرو از 22 هزار دلار آغاز خواهد شد.

رنو آرکانا مجهز به جدیدترین پیشرانه 1.3 لیتری مجهز به توربوشارژر بوده که توسط گروه دایملر و رنو-نیسان-میتسوبیشی، طراحی و ساخته شده است. این موتور توانایی تولید نیرویی معادل 150 اسب‌بخار را دارد.

نیروی تولید شده موتور در این خودرو به وسیله جعبه‌دنده CVT ایکسترونیک با قابلیت تعویض دنده ۷سرعته، به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد. علاوه‌بر این رنو به‌طور اختصاصی برای بازار روسیه پیشرانه ۱،۶ لیتری تنفس طبیعی با ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت نیز عرضه می‌کند.

آرکانا در نسخه فول به امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰نقطه‌ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای، رادار نقطه‌کور، تریم چرم، دوربین ۳۶۰درجه، چراغ‌های LED، سنسور نور و باران، نمایشگر لمسی، سامانه مولتی‌سنس رنو، آینه تاشو برقی، آینه حساس به نور، گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم الکتریکی وضعیت دیفرانسیل، فرمان کمکی برقی، نورپردازی داخلی و… مجهز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =