پروژه ادامه بزرگراه همت به کرج

با بهره برداری از پروژه بزرگراه همت، این بزرگراه به تونل بیلقان منطقه البرز متصل خواهد شد، البته به نظر من افتتاح این پروژه تنها 10 درصد از ترافیک منطقه را کاهش می دهد

به گزارش «اخبار خودرو»، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه بزرگراه همت، گفت: روند اجرای پروژه بزرگراه همت به دلیل عدم تأمین منابع مالی بسیار طولانی شده، البته خوشبختانه با رویکرد سازمان برنامه و بودجه، اعتبار خوبی برای تکمیل این پروژه و اتصال بزرگراه همت به شهر کرج در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه پروژه بزرگراه همت تا هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد، افزود: با بهره برداری از این پروژه، بزرگراه همت به تونل بیلقان منطقه البرز متصل خواهد شد، البته به نظر من افتتاح این پروژه تنها 10 درصد از ترافیک منطقه را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: با افتتاح بزرگراه همت، عملا مشکلات جدیدی ایجاد می شود، به طوری که یک بزرگراه چند بانده یک مرتبه به یک تونل باریک ختم خواهد شد، این مسئله موجب بروز ترافیک سنگین در حاشیه تونل می شود.

اکبریان تصریح کرد: یکی از نکات کلیدی برای رفع مشکل ترافیک البرز، اجرای پروژه بزرگراه شمالی کرج است، البته در شرایط کنونی شهرداری کرج برای اجرای پروژه مذکور با مشکل روبه رو است، از این رو دولت باید در جهت تزریق اعتبارات لازم اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: قطعا اتصال بزرگراه همت به بزرگراه شمالی کرج و امتداد آن به اتوبان کرج- قزوین، گره ترافیکی استان البرز را باز خواهد کرد.

منبع : خانه ملت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =