کد خبر: 225295
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
فناوری خودران فولکس‌واگن

پایتخت و مرکز استان آن‌هوئی در جنوب شرقی چین که از شهرهای قدیمی این کشور شناخته می‌شود، قرار است نخستین میزبان فناوری خودران فولکس‌واگن باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»، هه‌فی با جمعیت ۸ میلیون نفری خود قرار است به‌عنوان مرکز تحقیق عملیاتی همکاری فولکس‌واگن و شرکت محلی خودروسازی جیانگهای یا همان JAC باشد. ارائه این سرویس توسط آلمانی‌ها بخشی از قرارداد به امضا رسیده در روز دوشنبه هفته پیش در شهر بارسلون اسپانیا بوده است.

تمرکز مباحث این قرارداد روی توسعه فناوری خودران بوده است. بنابراین زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فولکس‌واگن و JAC سرمایه‌های خود را برای همکاری در توسعه فناوری خودران در سرویس‌های حمل‌نقل شهری همچون روبات‌های تاکسی و سیستم مدیریت اتوماتیک حمل‌ونقل عمومی داخل شهرها ارائه خواهند داد.

به گفته گروه آلمانی این همکاری باعث خواهد شد شهر هه‌فی به یکی از نخستین شهرهای هوشمند چین تبدیل شود و فرصت‌های زیادی را برای فولکس‌واگن به منظور تست فناوری‌های جدید، مدل کسب‌وکار و تولید محصولات برای محیط شهرهای هوشمند متصل ایجاد کند. البته فولکس‌واگن در قرارداد خود به هیچ زمان‌بندی مشخصی برای عرضه فناوری خودران در هه‌فی اشاره نکرده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تنهاامیدم خدا IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    0 0
    کی باشه شهرماهوشمندبشه انشاءالله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =