پیشرانه k4m

مذاکرات با شرکت رنو پارس به منظور اخذ تاییدیه روغن موتور بی تی برای استفاده در شبکه خدمات پس از فروش خودروهای رنو ادامه دارد.

مدیر فروش شرکت به تام روانکار(به توتال) درحالی از ادامه رایزنی‌ها با رنو پارس برای عرضه روغن موتورهای بی تی در شبکه خدمات پس از فروش رنو در ایران خبر داد که پس از خروج رسمی توتال فرانسه از ایران و ادامه فعالیت شرکت به تام روانکار (به توتال) با برند ایرانی بی تی، شرکت رنو پارس با تامین خطوط تولید خودروهای رنو در ایران توسط برند بی تی موافقت کرده بود. با وجود این رایزنی‌ها به‌منظور تایید این روغن موتور برای استفاده در شبکه خدمات پس از فروش و انواع خودروهای رنو تولید داخل ادامه دارد.

شهریار جلی، مدیر فروش به تام روانکار، در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» با اصلاح برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر تایید نهایی رنو پارس برای استفاده از روانکارهای بی تی در محصولات رنو اعلام کرد: «این تاییدیه تنها برای استفاده از محصول روغن موتور شرکت به تام روانکار تحت برند بی تی در خطوط تولید خودروهای رنو با پیشرانه k4m است. بنابراین بسط دادن این تاییدیه به توصیه رنو برای استفاده از روانکارهای بی تی در شبکه خدمات پس از فروش و خودروهای رنو موجود در بازار ایران اشتباه است و مذاکرات با شرکت رنو پارس برای توصیه این روانکارها در بازار ثانویه یا همان خدمات پس از فروش همچنان ادامه دارد.»

به گزارش «دنیای خودرو» مدیران به تام روانکار در حالی هنوز به مذاکرات  در خصوص دریافت توصیه نامه از رنو پارس تاکید دارند که بررسی‌های میدانی خبرنگار ما از سطح بازار کشور حکایت از رویکرد مثبت رنو سواران به این برند روانکار دارد و مهر تایید یا عدم تایید فرانسوی‌ها تاثیر چندانی بر انتخاب نهایی مصرف‌کننده ایرانی نخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =