خط تولید ساندرو استپ وی

به‌رغم کاهش نسبی قیمت‌ها در چند هفته گذشته اما در عمل باید گفت قیمت‌ها هنوز نسبت‌به اسفندماه سال 97 یعنی سه‌ماه پیش حدود ٥٠درصد بالاتر است!

به گزارش «اخبار خودرو»، درواقع به‌دنبال شوک قیمتی که به بازار خودرو در انتهای فرودین و اردیبهشت‌ماه سال جاری وارد شد، قیمت‌ها تا سقف صددرصد در مورد برخی خودروها نسبت به سطح قیمتی اسفند ماه سال گذشته  افزایش یافت.

هرچند درحال‌حاضر به‌رغم کاهش نسبی قیمت‌ها و روند نزولی آن‌ها در چند هفته گذشته هنوز نرخ‌ها به سطح اسفندماه ١٣٩٧ بازنگشته است. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که شاهد کاهش محسوس قیمت‌ها بوده‌ایم. اما باید یادآور شد نرخ‌های فعلی حداقل ٥٠‌درصد از قیمت‌های اسفندماه ١٣٩٧  بالاتر است.

خانواده رنو؛ پربازده‌ترین 

با بررسی قیمت‌ خودروهای داخلی در بازار و روند رو به افزایش آنها در چند ماه گذشته به‌خوبی مشخص می‌شود بیشترین میزان بالا رفتن قیمت متعلق به خودروهای رنو ساخت داخل به‌خصوص مدل‌های اتوماتیک است. ازجمله آن‌ها می‌توان به تندر٩٠اتوماتیک، ساندرو و ساندرو استپ‌وی اشاره کرد که بیشترین افزایش قیمت را در حاشیه بازار  تجربه کرده‌اند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
    2 0
    با سلام چرا نسبت به اسفند 97 حساب میکنید ؟ مگه درآمد عمومی مشاغل چند درصد افزایش داشته که قیمتها حتی تا 400 درصد رشد کرده . نرخ تورم در اقتصادهای سالم و بدون رانت در خیلی از کشورها زیر 10 درصد هست . به نظر من فقط یک علت دارد و بس ، و اون با توجه به وجود اقتصاد دولتی بالای 80 درصد در کشور ما نبود و نبود نظارت هست که باعث این وضعیت آشفته در تمام حوزه ها شده است از خواربار و معیشت اولیه مردم بگیر تا مسکن و خودرو و الی آخر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =