کد خبر: 225320
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
هاوال F7

گریت‌وال قرار است روی خطوط تولید این سایت نخستین خودرویی را تولید کند که صفر تا صد آن برای بازاری به‌غیراز چین طراحی‌شده است

به گزارش «اخبار خودرو»، بزرگ‌ترین برند شاسی‌بلندساز چینی ۵سال پیش سرمایه‌گذاری به مبلغ ۳ و نیم میلیارد یوآن (برابر ۵۰۰ میلیون دلار) را در خاک روسیه انجام داد تا تولید محصولاتش در این کشور از روز چهارشنبه هفته پیش شروع شود. این کارخانه باعث خواهد شد گریت‌وال به‌عنوان اولین خودروساز چینی مطرح شود که تولید کامل محصول خود را در کشور ثالث انجام می‌دهد. 

همچنین اجرایی شدن این تصمیم نشانه خوبی برای استراتژی جدید این شرکت به نام «فاز جدید برندسازی یا a brand new phase» خواهد بود.

سایت مورداشاره ما در استان تولا به‌عنوان یکی از مناطق مرکزی روسیه قرارگرفته و سالانه ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار دستگاه را دارد.

گریت‌وال قرار است روی خطوط تولید این سایت نخستین خودرویی را تولید کند که صفر تا صد آن برای بازاری به‌غیراز چین طراحی‌شده است؛ کراس‌اووری به نام هاوال F7 که در روسیه باقیمتی برابر با یک‌میلیون و ۴۴۹ هزار روبل (برابر ۲۲ هزار و ۱۹۰ دلار) به فروش خواهد رسید.

این درحالی است که گریت‌وال صادرات وانت و کراس‌اوورهای خود را از اواخر دهه ۹۰ میلادی آغاز کرده بود و پس‌ازآن به دنبال افتتاح خطوط تولید در مالزی، اکوادور، تونس، بلغارستان و حتی ایران بود؛ به‌این‌ترتیب که در این سایت‌ها قطعات تولیدشده در چین وارد خط تولید می‌شدند تا مونتاژ در خاک این کشورها انجام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =