کد خبر: 225419
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

معاون تولید زامیاد از شکسته شدن رکورد تولید روزانه وانت نیسان در این شرکت خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،ایرج خسروداد گفت: در روزهای اخیر تولید وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز، شیب تندی به خود گرفته و به بیش از 200 دستگاه در روز رسیده است.

وی با تاکید بر توانمندی واحدهای تولید و پشتیبانی زامیاد یادآور شد: فعال سازی ظرفیت های موجود تولیدی و نیز استفاده بهینه از نیروی انسانی در کنار کاهش قطعات نامنطبق و ضایعات و همکاری شرکت های تامین قطعات از عوامل این موفقیت است.

خسروداد اضافه کرد: با حفظ روند فعلی تولید محصولات در شرکت زامیاد و عرضه وانت پادرا و ریچ با پلت‌فرم جدید و برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید انواع محصولات نیمه سنگین و سنگین، سهم بازار زامیاد در حوزه خودروهای تجاری افزایش چشمگیری خواهد یافت.

معاون تولید شرکت زامیاد گفت: شکسته شدن رکورد تولید روزانه این شرکت پس از 6 سال علیرغم مشکلاتی است که بر سر راه خودروسازان کشور وجود دارد، ولی زامیاد به پشتوانه دانش و تفکر مدیریتی و تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص و متعهد خود توانسته در این شرایط، موفقیت های گذشته خود را استمرار بخشد.

گفتنی است، شرکت زامیاد با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع محصولات کار و تجاری، همواره از شرکت های فعال در این بخش بوده و توانسته است علاوه بر پوشش دهی سلائق مشتریان، نقش مهمی در تجهیز ناوگان حمل و  نقل جاده ای کشور ایفا کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معین IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    0 0
    همچین میفرماد که⇜ زامیاد به پشتوانه دانش و تفکر مدیریتی و تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص و متعهد خود توانسته در این شرایط، موفقیت های گذشته خود را استمرار بخشد.. هرکی ندونه فکر میکنه ایشون با این تعریف و تمجید درحال خلق چه محصولیه..!! انگاری داره خودروی هوشمند با پلتفرم های نوین خودران تمام برقی و ناوبری مبتنی بر هوش مصنوعی میسازه..!! والا.. خجالتم نمیکشه. یکی نیس جمع کن عامو.. نیسان گاوی ساختن هم آخه إنقده فیس و افاداه و پز دادن نداره دیگه
  • ریزبین AE ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
    0 0
    قابل توجه خودرو ساز عرجمند...تولید یه ماشین که 50 سال پیش ژاپن تراحی کرده با همون قیافه وشکل وشماعل تواین بازار جهانی خودرو که هیچ شرکتی تولید یه مدلش به سال نمیرسه این طوری تو بوق و کرنا کردن داره ..اونم با اون همه امکانات دولتیه مفت که در اختیارتونه یه کم به این خودروهای درپیتیه چینی هداقل نگاه کنید وخجالت بکشید....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =