کد خبر: 225474
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
جنسیس G90 فیس لیفت 2020

آیا ممکن است برند جنسیس در اروپا حضور داشته باشد؟ به گفته چو ون هونگ، مدیر بازاریابی هیوندای، ممکن است پاسخ این سوال مثبت باشد. البته آقای چو تمام احتمالاتی را که ممکن است این ریسک به دنبال خود داشته باشد می‌داند.

به گزارش «اخبار خودرو»، وی در مصاحبه خود با اتونیوز اروپا در میلان گفت: «من می‌دانم که بازار اروپا شرایط سختی برای گزینه‌های جدیدی همچون جنسیس دارد. به همین خاطر هم هست که پیش از فروش خودرو در این قاره روی ارزشگذاری بیشتر در برندمان سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.»

به عنوان مثال هیوندای قصد دارد مراکز تجربه جنسیس را در شهرهای مهم اروپایی احداث کند تا مردم بتوانند متوجه شوند دلایل تاسیس این برند چه بوده است. باوجود این تلاش‌ها ممکن است به این زودی‌ها شاهد حضور محصولات این برند در اروپا نباشیم.

فلیپه مونوز، از تحلیلگران موسسه JATO داینامیکس گفته است : «اگر آنها برنامه مشخصی نداشته باشند، من نمی‌توانم مطمئن باشم که اجازه فروش محصولات داده شود. حداقل دو سال زمان لازم است تا شرایط برای حضور آن‌ها تغییر پیدا کند.»

در این مسیر دو مساله مهم باید مورد توجه کره‌ای‌ها باشد.

اول اینکه در برنامه‌ریزی برند جنسیس تاکید زیادی روی سودآوری از سدان‌‌‌ها بوده و فعلا برنامه قوی برای کراس‌اوورها وجود ندارد. این مشکل می‌تواند برای بازار اروپا فاجعه‌بار باشد، چراکه شاسی‌بلندها در اروپا فروش بیشتری دارند و برای پیداکردن خریدار سدان‌ها مشکلات زیادی وجود دارد.

سه سال پیش توماس اشمیت، مدیر دفتر عملیات هیوندای در اروپا گفته بود که ممکن است حضور برند جنسیس به زمان دیگری تا عرضه شاسی‌بلندها و پیشرانه‌های مناسب برای این بازار خصوصا دیزلی‌ها موکول شود. بنابراین آنها برای حل این مشکل پاسخ‌هایی را درنظر گرفته‌اند.

ایوسان چونگ، معاون مدیرکل هیوندای در ماه ژانویه امسال گفته بود که کراس‌اوور جنسیس احتمالا امسال رونمایی خواهد شد.

بنا به گفته‌های چون، طی سال‌های آتی ۲ الی ۳ مدل به خانواده جنسیس اضافه خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =