کد خبر: 225573
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
رنو ساندرو RS

 به‌تازگی تصاویر جاسوسی از نسل جدید رنو ساندرو RS مدل 2020 در برزیل منتشر شده، این در حالی است که رنو پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد تا پایان ماه ژوئیه2019 خط تولید ساندرو، لوگان و ساندرو استپ‌وی 2020 را در برزیل راه‌اندازی و بهره‌برداری کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،بنابراین نخستین تصاویر غیررسمی از این خودرو است که تاکنون منتشر شده است. 
عمده‌ترین تغییرات اعمال‌شده روی نسل جدید ساندرو RS به طراحی قسمت عقب و چراغ‌های این بخش ختم می‌شود و سایر بخش‌های این خودرو با نسخه کنونی تفاوت چندانی ندارد. تنها رینگ‌های اسپرت آلومینومی با طرح جدید و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ، از وجوه تمایز آن با نسل فعلی به‌شمار می‌روند.
رنو ساندرو RS جدید از یک پیشرانه 2 لیتری با توانایی تولید نیرویی معادل 150‌اسب‌بخار بهره گرفته است که این نیرو به کمک جعبه‌دنده 6سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین نسخه دیگری از این خودرو ویژه بازار برزیل قابل‌سفارش خواهد بود که با پیشرانه 1.6لیتری و جعبه‌دنده اتوماتیک CVT قابل عرضه است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    0 0
    طلا طلاهه
  • رامین IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
    3 3
    فرانسه کلاه بردار.گنجشک را میداند کجا بجای قناری قالب کند
  • ساندرو IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
    0 0
    سلام لطفا همه دوستان یک ایمیل با متن زیر یا هر متن دلخواه دیگه به شرکت رنو (contact.client@renault.com یا contact@renault.com) بفرستند و اعتراض کنند. مطمن باشید احتمال اینکه رنو مشکل ما را حل کنه بیش از سایپای ...است. لطفا به جای بحث و قضاوت فقط زحمت بکشید و ایمیل ارسال کنید. مطمن باشید نتیجه خواهید گرفت. We condemn Renault for leaving Iran. Delivering a car (Sandro) to the customer reflects the responsibility of Saipa, a Renault partner, which unfortunately did not. If the car is not delivered to us, we will not allow Renault to re-enter Iran again. We will pursue our protest through international social media and the court. #NoToSaipaCorp #NoToRenault

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =