کد خبر: 225648
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
آریزو 6

اخیرا برند چری تبلیغات خود را شهر دوبی آغاز کرده است. 33 تابلوی بزرگ تبلیغاتی در ترمینال شماره 3 فرودگاه بین‌المللی دوبی که حدود 70درصد مسافران را در اختیار دارد، نصب شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،دوبی یکی از  ثروتمندترین شهرهای جهان به شمار می‌رود و فرودگاه بین‌المللی دوبی‌، بزرگ‌ترین فرودگاه جهان و درواقع دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی امارات است. بسیاری از مسافران هنگام سفر به آفریقا یا اروپا به این فرودگاه بین‌المللی می‌روند. البته جای تعجب نخواهد بود که خودروهای  فوق‌لوکس، سوپراسپورت یا حتی مسابقه‌ای را در پارکینگ‌های دوبی ببینیم. اخیرا برند چری تبلیغات خود را شهر دوبی آغاز کرده است. 33 تابلوی بزرگ تبلیغاتی در ترمینال شماره 3 فرودگاه بین‌المللی دوبی که حدود 70درصد مسافران را در اختیار دارد، نصب شده است.
مدل هایی که در این تبلیغات فرودگاهی به نمایش گذاشته شده‌اند، خودروهای آریزو6 و تیگو8 هستند که در یک‌سال اخیر از آن‌ها رونمایی شده است.  این امر نشان می دهد درحال‌حاضر برند چری  توانایی ارائه محصولات جدید در سطح جهان را به‌طور همزمان دارد. همچنین باید اشاره کرد  علاوه‌بر دوبی، در بسیاری از بازارهای خارج کشور می‌توان مدل‌های برند چری را دید. به‌عنوان‌مثال می‌توان به مصر اشاره کرد. 
محصولات چری  در تمام  نقاط این کشور از قاهره گرفته تا سایر شهرها دیده می‌شوند. محصولات برند چری براساس استراتژی این برند که حضور در بازارهای جهانی است، در بازارهای خارجی حضور چشمگیری دارند. به‌گفته نمایندگان چری، مصرف‌کنندگان این برند در خاورمیانه عمدتا قضات، وکلا و صاحبان کسب‌وکار خصوصی هستند. البته ممکن است برخی افراد مالک خودروهایی از برندهایی چون مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و باشند. این گروه مصرف‌کنندگان باتوجه به اولویت‌ها و عملکرد کلی محصول،  خودرو خود را انتخاب می‌کنند. به‌همین‌دلیل برخی از آنها محصولات چری را به‌عنوان وسیله نقلیه‌دوم برمی‌گزینند به همین‌دلیل می‌توان گفت در کشورهای خاورمیانه امروزه برند چری ازجمله انتخاب‌های افراد طبقه متوسط است. علاوه‌بر بازار خاورمیانه چری پایگاه تولیدی را در روسیه، شمال آفریقا و آمریکای‌جنوبی راه‌اندازی کرده است و به تدریج با فرایند محلی‌سازی این تاسیسات، تولید را تسهیل می‌کنند. 
یکپارچه‌سازی منابع قوی جهانی  و برنامه‌های روبه‌جلو، چری را به نخستین برند چینی تبدیل کرده که پا به بازارهای جهانی نهاده است. چری محصولات خود را به بیش‌از 80 کشور جهان صادر می‌کند، در این راستا 10 کارخانه تولیدی تاسیس کرده  و دارای شبکه‌ای با 1500 نمایندگی مجاز فروش و خدمات است. 
البته باید به این نکته  هم اشاره کرد این برند برای 16سال پیاپی رتبه نخست صادرات را از آن   خود کرده است. تبلیغات چری در فرودگاه  دوبی، ارائه‌دهنده تصویر بین‌المللی چری به‌عنوان یک برند پیشرو چینی بوده و با این اقدام درواقع حرکت بین‌المللی را آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =