کد خبر: 225808
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اعلام کرد متقاضیان کارت سوخت فقط به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از تسنیم،مالکان خودرو و موتورسیکلت های فاقد کارت سوخت هوشمند جهت صدور کارت خود فقط به مراکز پلیس به علاوه 10 مراجعه کنند.

بر اساس اعلام این شرکت، خدمات ارائه شده در مراکز نواحی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در سراسر کشور فقط برای حذف رمز کارت های هوشمند سوخت است و فرایند ثبت نام و صدور کارت هوشمند سوخت تنها از طریق مراجعه به مراکز پلیس+10 امکان پذیر است.

براساس این اطلاعیه، همه مالکان خودرو و موتورسیکلت که درپی فراخوان قبلی اقدام به درج اطلاعات خود درسامانه دولت همراه کرده اند و شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت نام مجدد ویا مراجعه به پلیس +10 ندارند و کارت هوشمند سوخت آنها براساس ثبت نام انجام شده صادر و از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آنها تحویل داده خواهد شد. بر اساس این اطلاعیه، این هم وطنان هزینه صدور کارت المثنی را برابر تعرفه مصوب ،هنگام دریافت کارت به ماموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت کنند.

متقاضیانی که هنوز ثبت نام نکرده‌اند، همچنان فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس+10 برای ثبت نام اقدام کنند. مالکان خودروهای صفر کیلومتر یا خودروهای تعویض پلاکی که هنوز « کارت خودرو » دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پیگیری مرسولات سازمانی پست جمهوری اسلامی ایران به آدرس http://najatracking.post.ir/ و وارد کردن کد 16 رقمی شناسایی خودرو (VIN) مندرج در « شناسنامه مالکیت خودرو » از سرنوشت کارت سوخت خود اطلاع یابند.همچنین کارت‌های هوشمند سوخت قدیمی قابل استفاده بوده است و دارندگان این کارت‌ها نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

براساس اعلام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی رمز کارت‌های سوخت به صورت پیش فرض 4 رقم سمت راست کد ملی شخصی است که کارت سوخت به نام او صادر شده است اما عده‌ای که از گذشته کارت سوخت داشته اند و رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند می‌توانند با مراجعه به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور اقدام به رمز گشایی کارت سوخت کنند.

با اعلام وزارت نفت از 20 مرداد عرضه بنزین با کارت سوخت هوشمند شخصی انجام می‌شود و این روند به صورت مرحله ای تا حذف کامل کارت سوخت جایگاه ها ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =