کد خبر: 225826
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
تیونینگ متفاوت بنز GLE به سبک تاپ‌کار

به جرات می‌توان گفت زمانی که به یک مرسدس‌بنز آفرود فکر کنیم سریعا شاسی‌بلند نمادین جی کلاس به ذهنمان خطور خواهد کرد. البته این بار داستان فرق می‌کند، چراکه شاسی‌بلند GLE کوپه توسط تاپ‌کار به یک محصول متفاوت تبدیل شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، این تیونر نام خودروی خود را اینفرنو  4×4*2 گذاشته است. البته قبلا نام اینفرنو 4×4 در یک GLE کوپه‌ دیگر به‌کار رفته است.

چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود این قدبلند لوکس آلمانی این‌قدر خاص و متفاوت باشد؟ 

سپرهای مشکی، حذف جلوپنجره، نصب وینچ جلو، رکاب‌های جانبی متفاوت، نصب زاپاس در عقب، روف راک با نوار میله‌ای و لاستیک‌های آفرود متمایز باعث ایجاد ظاهری جذاب و خاص شده‌اند. 

از اینکه شما را ناامید می‌کنیم متاسفیم اما نمی‌دانیم آیا قوای محرکه‌ این شاسی‌بلند اسپورت هم ارتقایافته یا نه، چراکه فعلا در خبرهای منتشرشده اشاره‌ای به این بخش نشده و تاپ‌کار گفته این فرایند در حال پیشرفت است.

همین داستان درباره‌ کابین GLE کوپه نیز صدق می‌کند. البته باتوجه به ظاهر خودرو فکر می‌کنیم احتمال دست‌کاری کابین نیز بالاست.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كامران IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    واقعا از اين اخبار افسانه اي خيلي لذت برديم. لطفا به چاپ اين افسانه ها براي خواننده وطني ادامه دهيد.....شايد پولي گيرمان امد و تونستيم اين افسانه ها را در واقعيت ببينيم....مثلا در دبي .....كشوري كه با قبول و پذيرش ازادانه اين تكنولوژي هاي افسانه اي منابع مالي لازم را با پول همسايه شمالي خود تامين مينمايد......

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =