کد خبر: 225850
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
خط تولید مزدا3

گروه بهمن پس از خصوصی‌سازی، روند داخلی‌سازی قطعات خودروهای تولیدی این گروه را سرعت بخشیده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، در فرایند داخلی‌سازی قطعات و مواد اولیه خودروهای تولیدی در کشور به جای واردات، از سوی قطعه‌سازان داخلی قطعات تامین می‌شود که این موضوع، رشد اشتغال، ایجاد ارزش افزوده و افزایش تولید ناخالص داخلی را به‌دنبال دارد و به همین دلیل داخلی‌سازی خودروها همواره یک هدف محوری در صنعت خودرو به شمار می‌آید.

در بین خودروسازان داخلی گروه بهمن عملکرد خوبی در مسیر داخلی‌سازی محصولات خود طی سال‌های اخیر داشته است. از این رو طبق اعلام گروه بهمن خودروهای هاوال، مزدا 3 جدید، کاپرا 2، B30 و وانت کارا شرکت بهمن موتور هرکدام درصدی از داخلی‌سازی را به خود اختصاص داده است.

همچنین میزان داخلی‌سازی خودروهای دیزلی چون کامیونت شیلر و مینی‌بوس بهمن از محصولات شرکت بهمن‌دیزل هرکدام تا 60 درصد می‌رسد. محصولاتی مانند مزدا 3 جدید و B30 نیز با همکاری قطعه‌سازان داخلی در قطعات مهمی داخلی‌سازی شده که پاسخ اعتماد به داخلی‌سازی را در این زمینه نیز دریافت کرده‌ایم.

سیاست داخلی‌سازی گروه بهمن استفاده از پتانسیل همه قطعه‌سازان کشور است و در حال حاضر قطعات مورد نیاز از شرکت‌های زیادی که حتی در شهرستان‌ها فعالیت دارند تامین می‌شود که این امر به افزایش توانمندی قطعه‌سازان کوچک نیز انجامیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =