کد خبر: 225879
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک صنعت و معدن از خطوط تولید شرکت سایپا بازدید کرده و در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروسازی به تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری در حوزه همکاری‌های مشترک پرداختند.

به گزارش «اخبار خودرو»،حسین مهری افزود: فعالیت پر رونق خطوط تولید سایپا امیدآفرین بوده و بیانگر وجود اراده برای افزایش تولید و پشت سر گذاشتن تحریم‌ها است و سایپا با مدیریت تخصصی و مؤثر مهندس سلیمانی، در حال انجام اقدامات جهادی است.

به گفته وی در شرایط دشوار صنعت و اقتصاد کشور و وجود محدودیت‌هایی نظیر نقل و انتقال بانکی و خرید مواد اولیه مورد نیاز از بازارهای خارجی، تولید روزانه بیش از ۲ هزار خودرو در سایپا اقدامی با ارزش و تحسین‌برانگیز محسوب می‌شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: وجود اراده لازم و توسعه فعالیت‌های تولیدی سایپا در کنار شکل‌دهی به یک فضای مساعد جهت این اقدامات، در سایه برنامه‌ریزی تیم مدیران فعلی این گروه رقم خورده است.

حسین مهری با اشاره به بازدید خود از خطوط تولید سایپا افزود: وجود خط تولید مدرن و برخوردار از قابلیت‌های متنوع در زمینه مونتاژ انواع محصولات سایپا با امکانات مختلف، بیانگر وجود توانمندی‌های خوبی در سایپا است.

وی گفت: بانک صنعت و معدن از همکاری با مجموعه‌ای صنعتی در مقیاس گروه سایپا استقبال کرده و مصمم است با تکیه بر اقدامات جهادی و توانمندی‌های داخلی در کنار این خودروساز بزرگ، تحریم‌های ظالمانه خارجی را بی‌اثر کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عزیزه IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
    5 0
    وقتی میتونه حرکت جهادی باشه که سایپا بتونه رضایت مشتری ها رو جلب کنه و به این نارضایتی ها و شکایت های عدم تحویل به موقع خودرو پایان بده و به تعهداتش در قراردادها عمل کنه و گرنه همش حرفه و شعار
  • بهروز ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
    1 0
    اینا فقط نمایشه چطوری با این همه شکایت و نارضایتی از سایپا میگن کار جهادی ....خخخخخخخ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =