کد خبر: 225896
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
مایک منلی

فقط پس از گذشت دو هفته از تنها گذاشتن رنو در قربانگاه نیسان و دولت فرانسه، مدیرعامل فیات-کرایسلر نشانه‌هایی از آماده شدن برای یک بازی جدید با فرانسوی‌ها را نشان داده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، «مایک منلی»، مدیرعامل FCA که از فروش کامیون‌های گروهش در ایالات‌متحده حسابی خوشحال است، از این لحظه حساس استفاده کرده و در گفت‌وگو با خبرنگاران از احتمال همکاری با کمپانی‌های دیگر و البته استفاده از روش‌های مختلف برای همکاری سخن گفته است. 

درواقع منلی نیز همچون «سرجیو مارشیونه» ابایی از صحبت درباره انجام توافق ندارد. دفتر مرکزی فیات آمریکا در آبرون‌هیلز میشیگان محلی بود که منلی برای گفت‌وگو با خبرنگاران درنظر گرفته بود و در آنجا گفت:‌ «چیز کوچکی که در بازار فعلی غیرقابل انکار است، سودآوری و سهم ماست؛ چرا که ما کار درست را در زمان درست انجام داده‌ایم. اما پاسخ به این سوال که آیا ممکن است برای انجام توافق با برند جدیدی شرایط خاص خود را داشته باشیم، مثبت است.»

منلی در مورد دیدگاه خود درباره گزینه‌های مختلف همکاری با سایر شرکت‌ها از ادغام کامل گرفته تا همکاری فناوری گفت و به این نکته اشاره کرد که فیات درحال حاضر برنامه‌ای برای اخذ مالکیت کمپانی دیگر ندارد. البته پس از اعلام این نکته‌‌ها به‌جای افزایش ارزش سهام فیات، ارزش هر سهم این شرکت در بورس میلان 9/0 درصد کاهش و ارزش سهام رنو در بورس پاریس 2/2 درصد افزایش پیدا کرد.

منلی چالش‌های زیادی را پیش‌روی خود می‌بیند؛ از مشکلات عملیاتی در اروپا گرفته تا بهبود شرایط در چین و جلوگیری از زیان‌دهی مزراتی.

اما درست مثل مارشیونه، او باور دارد که شرایط فیات به وضعیت بسیار مناسبی خواهد رسید؛ ولی برای قوی‌تر شدن ممکن است از کمک دیگران در زمینه‌ تجربه و فناوری‌های نوین استفاده کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =